اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با هفته کتاب؛

کتاب عکس زنجان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از رونمایی کتاب عکس زنجان با 250 عنوان عکس در هفته کتاب در زنجان خبر داد.

کتاب عکس زنجان رونمایی می‌شود
علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح استان با همکاری ناشران، تجلیل از خادمان نشر و کتاب، اهدای کتاب به مدارس و دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و برگزاری مسابقه عکس کتاب، از برنامه‌های هفته کتاب محسوب می‌شود.
وی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر غدیر در 30 آبان‌ماه جاری با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، قزوین، گیلان و اردبیل خبر داد و افزود: تاکنون 100 شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: همزمان با عید غدیر جشن غدیر ویژه کودکان در محل فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مسابقه عکس کتاب و کتابخوانی از منظر دوربین به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری جلسات عصر کتاب در گروه‌های شش ‌گانه و طرح عضویت نیم بها در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از دیگر برنامه‌های هفته کتابخوانی است.
سهندی از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 23 تا 27 آبان همزمان با اصفهان در زنجان خبر داد و بیان کرد: 24 آبان‌‌ماه سال جاری جشن بزرگ کودکانه در فرهنگ‌سرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در هفته کتاب برنامه‌های ویژه با عنوان تازه‌های کتاب در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چند نسخه از کتاب‌های چاپی جدید در شهرستان‌ها در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از خادمان و فعالان نشر و چاپ از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است، افزود: اهدای کتاب به مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در هفته کتاب انجام می‌شود.
وی از رونمایی کتاب عکس  زنجان با 250 عنوان عکس در زنجان خبر داد و افزود: برگزاری نشست با اصحاب رسانه نشر و چاپ از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول