اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

واگذاری 6 جایگاه سی‌‌ان‌‌جی در قزوین به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از واگذاری شش جایگاه سی‌ان‌‌جی در قزوین به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری 6 جایگاه سی‌‌ان‌‌جی در قزوین به بخش خصوصی
جواد صباغان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: موضوعی که به دنبال آن هستیم، این است که بتوانیم آنچه به عنوان وظیفه برای ما در قانون تعیین شده است را به خوبی انجام داده و در این راستا سعی شده کار به بخش خصوصی واگذار شود و نظارت را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: در همین راستا دو جایگاه سی‌‌ان‌جی به بخش خصوصی واگذار شده است و واگذاری شش جایگاه سی‌‌ان‌‌جی به بخش خصوصی نیز در دستور کار است و سعی می‌کنیم با نظارت بیشتر بتوانیم خدمات بهتری را به رانندگانی که دارای خودروهای دوگانه‌سوز هستند، ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: ما در سطح شهر قزوین حدود 2 هزار تاکسی زرد گردشی، یک‌هزار و 800 تاکسی آژانسی و یک‌هزار و 900 خودروی شخصی ساماندهی شده داریم که تحت نظر ما کار می‌کنند و روزانه 350 هزار مسافر توسط ناوگان ما جابه‌جا می‌شوند.
وی یادآور شد: در سال جاری موفق شده‌ایم 150 دستگاه خودروی گردشی را تبدیل به تاکسی‌های زرد کنیم که این رضایت‌مندی رانندگان را به دنبال داشت.
صباغان تصریح کرد: ما 6 هزار و 700 راننده و کمک راننده داریم که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی فعالیت دارند و با فعالیت در حمل و نقل عمومی کسب روزی می‌کنند، همچنین 5 هزار دستگاه وانت نیز تحت نظارت سازمان هستند و ساماندهی شدند و ما اولین شهری هستیم که در کشور نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی برای وانت‌بارها اقدام کردیم.
وی خاطرنشان کرد: وانت‌بارهایی که در سطح شهر قزوین فعالیت می‌کنند باید دفترچه فعالیت داشته باشند و بر اساس نرخ مصوب شورای شهر نیز موظف به جابه‌جایی بار هستند و ما تنها شهری هستیم که این مصوبه و دفترچه فعالیت را برای وانت‌بارها داریم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین یادآور شد: در مجموع در قزوین 11 هزار نفر در حوزه حمل و نقل بار و مسافر فعالیت می‌کنند و تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند که اگر خانواده‌های اینها را حساب کنیم، 40 هزار نفر از طریق حمل و نقل کسب روزی می‌کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول