اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

احداث جایگاه‌های سوخت CNG توجیه اقتصادی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: ایجاد جایگاه‌های سوخت CNG به دلیل قیمت بالای گاز و پایین بودن کارمزد جایگاه‌های عرضه سوخت، برای سرمایه‌گذاران مقرون به صرفه نیست.

احداث جایگاه‌های سوخت CNG توجیه اقتصادی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام شریعت امروز در ستاد سوخت استان با بیان اینکه ایجاد جایگاه‌های سوخت CNG به دلیل قیمت بالای گاز و پایین بودن کارمزد جایگاه‌های عرضه سوخت برای سرمایه گذاران مقرون به صرفه نیست، اظهار داشت: تصمیماتی که ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در زمینه سوخت در تهران می‌گیرد، در بعضی از موارد اشتباه بوده و مدیران استانی را روبه‌روی هم قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی‌ها تنها به جایگاه‌های سوخت CNG مربوط نمی‌شود و صنایع نیز در این زمینه با مشکل روبه‌رو هستند، افزود: هرچند احداث جایگاه‌های سوخت  CNG توجیه اقتصادی ندارد اما در هر صورت بدهی‌ها باید به شرکت گاز پرداخت شود.
معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: برای حل این مشکل بهتر است ابتدا مسائل از یکدیگر تفکیک شده و مشکلات جایگاه‌داران به تهران گزارش شود و در نهایت اینکه نمی‌توان تمام جایگاه‌های عرضه گاز را تعطیل و پمپ‌های گاز را قطع کرد.
وی یادآور شد: شرکت گاز نیز بهتر است با اقساطی کردن پرداخت بدهی‌ها به سازمان‌ها و شرکت‌های بدهکار فرصت دوباره‌ای بدهد تا آن‌ها نیز توان پرداخت بدهی‌های خود را داشته باشند.
صمصام شریعت ادامه داد: اگر شرکت گاز در دریافت مطالبات خود دوباره با مشکل روبه‌رو شد، از بدهکارترین شرکت آغاز به اعمال قانون کند.
وی به افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها نیز اشاره کرد و افزود: با این افزایش قیمت، اتوبوس‌رانی می‌تواند بدهی‌های خود را پرداخت کند و عدم پرداخت یارانه سوخت به شرکت ‌اتوبوس‌رانی ربطی به شرکت گاز ندارد و اتوبوس‌رانی باید هر چه زودتر باید بدهی‌های خود را پرداخت کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول