اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد:

400 ریال کارمزد جایگاه‌داران CNG برای فروش هر متر مکعب

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: جایگاه‌داران CNG، هر متر مکعب گاز را 260 تومان خریداری و 300 تومان به مشتریان می‌فروشند و به ازای هر متر مکعب 400 ریال کارمزد برداشت می‌کنند.

400 ریال کارمزد جایگاه‌داران CNG برای فروش هر متر مکعب
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ولی‌الله دینی اظهار داشت: ظرفیت تحویل ایستگاه‌های گاز 147 جایگاه در حال احداث و آماده به کار در مجموع  246 هزار مترمکعب در ساعت است که شهرستان تبریز با 44 جایگاه و 96 هزار و 300 متر مکعب در ساعت در رده اول استان قرار دارد.
وی افزود: از تعداد 130 جایگاه دارای گاز، 119 مورد در حال بهره‌برداری بوده و جریان تمام جایگاه‌های CNG استان به جز یک یا دو مورد برقرار است.
دینی ادامه داد:  جایگاه داران CNG، هر متر مکعب گاز را 260 تومان خریداری و 300 تومان به مشتریان می‌فروشند،  قبلا  چهار درصد مالیات بر ارزش افزوده از کل مبلغ 260 تومان کسر می‌شد  ولی در حال حاضر به منظور کمک به این قشر زحمتکش طبق ابلاغ ستاد هدفمندی یارانه‌ها مالیات بر ارزش افزوده جایگاه‌های CNG صرفا برمبنای کارمزد تعیین شده برای جایگاه‌ها یعنی 400ریال به ازای هر متر مکعب فروش محاسبه و از آنها دریافت می‌شود.
دینی با توجه به بدهی قابل توجه جایگاه‌داران به شرکت گاز استان از مسئولان جایگاه ها تقاضا کرد نسبت به واریز بدهی خود در اسرع وقت اقدام  کنند.
این مقام مسئول شرکت گاز استان با اشاره به اینکه برخی از جایگاه‌ها بیش از پنج دوره بدهی انباشته دارند و در حالی که هزینه گاز مصرفی را مستقیم از مردم در هنگام سوخت گیری خودروها دریافت می‌کنند، افزود: درصورت عدم پرداخت مطالبات شرکت گاز، به ترتیب میزان بدهی جریان گاز جایگاه‌های بد حق و حساب قطع خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: امید است در سایه تعاملات سازنده فی مابین با جایگاه داران استان امکان وصول مطالبات معوقه شرکت گاز استان به منظور تأمین منابع لازم و جلوگیری از ایجاد وقفه در اجرای پروژه های گازرسانی فراهم شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول