اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سی‌ان‌جی استان کرمانشاه:

مشکل جایگاه‌های‌ سی‌ان‌جی‌ تعطیل شده کرمانشاه حل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول‌ سی‌ان‌جی‌ در استان کرمانشاه گفت: چهار جایگاه از جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل شده در کرمانشاه تا ظهر فردا راه‌اندازی می‌شود.

مشکل جایگاه‌های‌ سی‌ان‌جی‌ تعطیل شده کرمانشاه حل می‌شود
ناصر قادریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره تعطیلی اخیر برخی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در کرمانشاه اظهار کرد: از 45 جایگاه سوخت‌ سی‌ان‌جی‌ در استان 6 جایگاه آنها غیر‌فعال شده بودند که 4 ‌جایگاه آن تا ظهر فردا راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: مشکل یکی دیگر از جایگاه‌های تعطیل شده نیز حل شده و هم‌اکنون فعال است.
مسئول سی‌ان‌جی استان کرمانشاه‌ در خصوص علت تعطیلی جایگاه‌های تعطیل شده در کرمانشاه عنوان کرد: از 6 جایگاه تعطیل شده، سه جایگاه مشکل بدهی داشتند و دو جایگاه آنها در حال تعمیرات اساسی بودند و یکی از آنها نیز دچار مشکل نوسان برق شده بود.
قادریان ادامه داد:‌ مشکل بدهی جایگاه سوخت بعثت با شرکت گاز حل شده و بدهی خود را پرداخت کرده و در حال حاضر فعال است؛ دو جایگاه باقی‌مانده نیز که مشکل بدهی به شرکت گاز داشتند در صورت پرداخت بدهی خود فعال شده و راه‌اندازی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه هر جایگاهی بر اساس ساعت کمپرسور برای تعمیرات اساسی باید هرچند وقت یکبار باز شده و مشکلات آن حل شود و دوباره راه‌اندازی شود، ادامه داد: تعمیرات اساسی علت غیر‌فعال شدن جایگاه‌های شهدا و فدک بود که به زودی تعمیرات آنها تمام می‌شود و تا امروز ظهر یا فردا صبح دوباره راه‌اندازی می‌شوند.
مسئول سی‌ان‌جی استان کرمانشاه ادامه داد: مشکل جایگاه سوخت ترمینال شهید کاویانی نیز که به علت نوسانات برق تعطیل شده بود تا امروز حل شده و تا فردا ظهر راه‌اندازی می‌شود.
به تازگی 7 ‌جایگاه سوخت در استان کرمانشاه تعطیل شده بود که بر‌اساس توضیحات مسئول سی‌ان‌جی استان کرمانشاه تا فردا مشکل 4 جایگاه  از این تعداد حل می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول