اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی؛

جایگاه سوخت CNG سرچشمه‌ها شهرکرد بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به‌زودی جایگاه سوخت CNG سرچشمه‌ها شهرکرد بهره‌برداری می‎شود.

جایگاه سوخت CNG سرچشمه‌ها شهرکرد بهره‌برداری می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعدازظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت این استان، اظهار داشت: شرکت گاز و نفت هرچه سریع‌تر باید نسبت به رفع مشکل جایگاه سوخت CNG در محله سرچشمه‌های شهر شهرکرد اقدام کنند.
وی با اشاره به برآورد هزینه 148 میلیون تومانی شرکت گاز برای راه‌اندازی این جایگاه سوخت، افزود: با توجه به وضعیت موجود، شرکت نفت موظف است به صورت علی الحساب 600 میلیون ریال به حساب شرکت گاز واریز تا روند اجرایی احداث این جایگاه سوخت هرچه سریعتر انجام شود.
عیدی ادامه داد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده این جایگاه سوخت باید با همت شرکت گاز سه ماه پیش راه‌اندازی می‎شد که متأسفانه با سهل انگاری مسئولان شرکت گاز و نفت این جایگاه سوخت هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از صرف بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی جایگاه سوخت سرچشمه‌ها خبر داد و تأکید کرد: نباید یک اختلاف 80 میلیون تومانی میان دو دستگاه سرمایه این کشور را بدون استفاده بگذارد.
 معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جایگاه سوخت CNG فارسان به‌طور موقت به شهرداری این شهر واگذار شده بود که در حال حاضر با تمام شدن مهلت آن و عدم پرداخت بدهی‌های معوقه آن این جایگاه سوخت بازپس گرفته می‎شود.
عیدی افزود: شرکت نفت می‎تواند با پرداخت هزینه زمین این جایگاه آن را به تملک خود درآورد.
وی ادامه داد: هر کدام از شهرداری‌های استان چهارمحال و بختیاری که به بهانه زیانده بودن از اداره جایگاه سوخت خودداری کنند، شرکت نفت می‌تواند اداره آن را خود بر عهده بگیرد.
عیدی بر ضرورت راه‌اندازی دستگاه کارت بلیط‎خوان اتوبوس‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی باید اقدامات لازم را برای نصب و راه‌اندازی دستگاه بلیط‎خوان بر روی اتوبوس‌های شهری انجام دهد.
 معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهرداری‌ها موظف هستند سرویس‌های مدارس را مدیریت کنند.براساس قانون وظیفه نظارت بر سرویس مدارس با شهرداری‌ها است و آموزش و پرورش در این زمینه حق دخالت ندارد.
وی با بیان اینکه سرویس مدارس زیر نظر سازمان اتوبوسرانی است، گفت: تمام سرویس‌های مدارس باید از سازمان اتوبوسرانی مجوز کسب کنند.
عیدی تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی باید نظارت کافی بر سرویس مدارس داشته و سرویس‌هایی فاقد مجوز را به پلیس برای توقف آنها معرفی کنند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول