اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

وضعیت جایگاه اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان بهبود یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان استانی باید وضعیت تنها جایگاه CNG اتوبوس‌های شهری را بهبود بخشند و با اجرای این موضوع چرخه حمل و نقل عمومی را در سطح شهر حفظ کنند.

وضعیت جایگاه اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان بهبود یابد
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به از کار افتادن تنها جایگاه اتوبوس‌های CNG اظهار داشت: آلودگی هوای اصفهان با استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد و بهبود وضعیت تنها جایگاه CNG اتوبوس‌های شهری به توجه مدیریت استان نیاز دارد.
وی به آغاز فصل سرما اشاره کرد و افزود: مشکلات موجود در این زمینه در فصل زمستان در مجموعه اداره گاز وجود دارد و تمام مسئولان در راستای برطرف شدن و کاهش مشکل جایگاه اتوبوس‌های گاز‌سوز در تلاش هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت مجموعه اداره گاز در راستای این موضوع تصریح کرد: این اداره زیر‌مجموعه شورای اسلامی و شهرداری اصفهان نیست و مسئولان و مقامات اداری اصفهان باید به منظور ساماندهی این جایگاه مساعدت‌های لازم را انجام بدهند.
وی اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی نقش موثری دارد و مسئولان استانی باید وضعیت تنها جایگاه CNG اتوبوس‌های شهری را بهبود بخشند و با اجرای این موضوع چرخه حمل و نقل عمومی را در سطح شهر حفظ کنند.
قربانی با بیان اینکه مشکل این جایگاه باید به صورت ریشه‌ای برطرف شود، تاکید کرد: جایگاه به منظور سوخت‌گیری اتوبوس‌های شهری اصفهان از مدت‌های گذشته فعالیت می‌کند و با از کار افتادن این جایگاه سرویس‌دهی به شهروندان توسط اتوبوس‌های گاز‌سوز با مشکل مواجه می‌شود.
وی به ضرورت بهبود وضعیت موجود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید با انجام اقدامات لازم از توقف اتوبوس‌های گاز‌سوز در درون شهر جلوگیری کنند و چرخه حمل و نقل را بهبود بخشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول