اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جهرم:

آمریکا اشتباه گذشته خود را تکرار می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: آمریکا با تروریسم خواندن فرمانده سپاه قدس ایران و مطرح کردن دوباره مبحث انرژی هسته‌ای اشتباه گذشته خود را تکرار می‌کند.

آمریکا اشتباه گذشته خود را تکرار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشکده افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکا در چند هفته اخیر در مورد مسائل امنیتی نظام جمهوری اسلامی نکاتی را مطرح کرده که نشان از یک سناریو جدید از طرف این کشور و حامی او اسرائیل غاصب است.
وی با بیان اینکه آمریکا در صدد این است که ایران را در بحث انرژی هسته‌ای و تروریسم زیر سئوال ببرد افزود: استکبار جهانی در پی آن است که با زیر فشار قرار دادن ایران با هرگونه تبلیغات و دسیسه‌ای به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
امام جمعه جهرم با بیان اینکه آمریکا اشتباهات گذشته خود را تکرار می‌کند ابراز داشت: آمریکا با تروریسم خواندن فرمانده سپاه قدس ایران و مطرح کردن دوباره مبحث انرژی هسته‌ای در تلاش است تا مسائلی را که در زمان‌های گذشته خود به آن دامن زده بود را دوباره مطرح کند.
وی با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا با زیر فشار قرار دادن ایران جبران عقب‌ماندگی خود را بکند خاطرنشان کرد: رهبری به طور صریح به کشورهای استکباری اعلام کردند که هر قدرتی که بخواهد امنیت و تمامیت ارضی ایران را تهدید کند باید منتظر سیلی محکم و مشت فولادین ملت ایران باشد.
این مسئول بیان داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته از قدرت الهی است و پرچم این کشور پرچم امام زمان (عج) با پشتیبانی خداوند متعال است.
دژکام خاطرنشان کرد: ما ملت ایران به رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم که مانند همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هستیم.
خطیب نماز جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن نیز گفت: طبق گزارش مرکز آمار و سرشماری جهرم نزدیک به 5 هزار خانوار در این شهرستان هنگام مراجعه ماموران حضور نداشته‌اند که با توجه به اهمیت داشتن سرشماری از آن‌ها می‌خواهیم که با مراجعه به فرمانداری و مرکز آمار سرشماری جهرم نسبت به تکمیل فرم و موارد دیگر اقدام کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول