اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست تیم والیبال وحدت ساری مطرح کرد:

ورود به لیگ دسته یک والیبال پس از 10 روز تمرین

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال وحدت ساری گفت: با 10 روز تمرین آماده‌سازی به لیگ دسته یک والیبال کشور آمدیم.

ورود به لیگ دسته یک والیبال پس از 10 روز تمرین
سید قدیر محسنی پس از پایان هفته دوم لیگ دسته یک والیبال کشور که با شکست سنگین تیمش مقابل کاله جوان مازندران همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و زیبا والیبال را در زمین اجرا کردند.
وی با اشاره به اینکه لیگ دسته یک با شرکت 14 تیم در دو گروه  هفت تیمی از 11 آبان آغاز شده و تا 27 اسفند ماه ادامه می‌یابد، افزود: از آنجایی که بازی نخست وحدت را شاهد بودیم ولی ما نیز تیم را دیر بستیم، با 10 روز تمرین به این دوره از رقابت‌ها آمدیم و تمرینات کمی برای اماده‌سازی در لیگ دسته یک داشتیم و تنها با یک بازی تدارکاتی به این دوره از رقابت‌ها وارد شدیم.
محسنی با اشاره به اینکه تیم خوبی را امسال برای ساری جمع‌آوری کردیم، گفت: با اطمینان می‌گویم که تیم خوبی داریم و با افراد باتجربه در کنار تعدادی از جوانان جویای نام روز به روز بهتر خواهیم شد و این نوید را به ورزش‌دوستان ساروی می‌دهم که بتوانیم هر روز امتیازات بهتری را جمع‌آوری کنیم تا در پایان فصل به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.
سرپرست تیم والیبال دسته یکی وحدت ساری در مورد روند بازیکنان نماینده ساری در مورد نخستین بازی لیگ دسته یک این تیم بیان داشت: گیم اول را با چهار اختلاف واگذار کردیم که حتی می‌توانستیم این اختلاف‌ها را حفظ کنیم ولی در اثر یک پاس اشتباه بازی را واگذار کردیم.
وی درباره تیم کاله جوان عنوان کرد: کاله جوان نیز در زمین خود با حمایت از تماشاگران هر بازی را برای تیم‌ها سخت می‌کند البته کاله چند ماهی است که با تمرینات لازم به هماهنگی کامل دست پیدا کرد و بازی دوم خود را در این دوره از رقابت‌ها تجربه می‌کند ولی ما هفته اول را استراحت داشتیم و هفته دوم را با کاله جوان یکی از برترین تیم‌های لیگ دسته یک روبه‌رو شدیم.
به گزارش فارس، امین اصغری سرمربی تیم والیبال وحدت ساری بعد شکست سنگین مقابل کاله جوان حاضر به مصاحبه با خبرنگار فارس نشد و ما ناگزیر با سرپرست این تیم گفت‌وگویی را انجام دادیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول