اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال صورت گرفت؛

صعود کاله مازندران به مکان دوم جدول لیگ والیبال

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن هفته ششم لیگ برتر والیبال و پیروزی کاله مازندران مقابل پیشگامان کویر یزد و همچنین شکست گیتی پسند برابر پیکان، نماینده مازندران به رده دوم لیگ برتر والیبال صعود کرد.

صعود کاله مازندران به مکان دوم جدول لیگ والیبال
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در پایان هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی تیم والیبال کاله مازندران مقابل پیشگامان کویر یزد و شکست گیتی پسند اصفهان برابر پیکان تهران همراه بود، تنها نماینده مازندران به رده دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.
شب گذشته کاله مازندران توانست تیم پیشگامان کویر یزد را مغلوب کند.
این نخستین پیروزی سه بر صفر کاله مقابل حریفان بود که این تیم توانست در سه گیم متوالی با امتیاز (25 بر 20) ، (25 بر 22) و (25 بر 16) به پیروزی برسد.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال در این بازی هماهنگ‌تر از گذشته بوده و کار گروهی بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه در کنار جوانان جویای نام منظم‌تر به چشم می‌آمد.
در این دیدار بهروز عطایی به همراه همکارانش محمد شریعتی و آرنندو دامیان آرژانتینی با سرپرستی حسن منصوری در ترکیب تیم خود بازیکنانی نظیر علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، رضا قرا، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی را به بازی گرفته است.
در دیگر دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال نیز تیم سایپای البرز در خانه با نتیجه سه بر صفر مقابل نماینده استان کرمان به برتری رسیده و کماکان صدرنشین این دوره از رقابت‌ها است و در دیگر رویارویی حساس لیگ برتر نیز گیتی‌پسند اصفهان در خانه میزبان پیکان تهران بود که با نتیجه سه بر دو بازی را به حریف خود واگذار کرد.
در پایان هفته ششم لیگ برتر بعد از سایپای 17 امتیازی، کاله مازندران بدون شکست با 15 امتیاز و معدل ست 2.25 بالاتر از رقبای خود در رده دوم جای گرفته همچنین تیم‌های پیکان تهران، شهرداری ارومیه، گیتی پسند اصفهان و شهرداری تبریز به ترتیب رده‌های سوم تا ششم را از آن خود کردند و در قعر این جدول 14 تیمی نیز تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب و کرمان جا خوش کرده‌اند.
با توجه به آغاز تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان زیر نظر خولیو ولاسکو سرمربی با سابقه آرژانتینی برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال جهان 2011 که در کشور ژاپن برگزار می‌شود، با پایان یافتن هفته ششم، بازی‌های لیگ برتر والیبال به مدت 35 روز تعطیل شده است.
در هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که از 20 آذر ماه سال جاری کار خود را از سر می‌گیرد، کاله مازندران در سالن دوهزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل میزبان شهرداری ارومیه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول