اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون ورزش گیلان خبر داد:

حضور والیبالیست معلول گیلان در اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان از دعوت یک گیلانی به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2012 خبر داد.

حضور والیبالیست معلول گیلان در اردوی تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی یحیی‌پورمسروری بعد از ظهر امروز در جمع روسای هیئت‌های ورزشی با اشاره به رویدادهای اخیر در ورزش استان اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های پارالمپیک 2012 آماده می‌کند.
وی افزود: به همین منظور با تشخیص کادر فنی یک گیلانی به مرحله سوم اردوی انتخابی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان ایران دعوت شد.
به گفته این مسئول، میثم علی‌پور از گیلان به همراه 14 ورزشکار از دیگر استان‌ها از روز گذشته به مدت پنج روز زیرنظر سرمربی ایرانی در تهران به تمرین می‌پردازد.
وی از شکست تیم فوتبال هیئت جانبازان و معلولان گیلان در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و گفت: در نخستین مرحله ششمین دوره لیگ برتر فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور، تیم هیئت جانبازان و معلولان گیلان، در زنجان 3 بر یک مقابل هیئت جانبازان و معلولان زنجان شکست خورد.
وی افزود: این دو تیم در مرحله دوم آذر امسال با هم مسابقه می‌دهند و در این دوره از رقابت‌ها پنج تیم در سه مرحله باهم رقابت می‌کنند.
 
* برتری داماش گیلان در دربی بسکتبال شمال کشور
 یحیی‌پورمسروری با اشاره به پیروزی تیم بسکتبال داماش لنگرود برابر کاله آمل در جریان لیگ دسته اول بسکتبال کشور خاطرنشان کرد: در هفته چهارم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم داماش لنگرود در سالن 22 بهمن این شهر در دیداری نزدیک 85 بر 83 برابر کاله آمل پیروز شد و با هفت امتیاز در مکان دوم جدول گروه دوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: دیدار تیم قصر بازی گیلان با تک ماش در قزوین به دلیل حضور بازیکنان این دو تیم در تیم ملی جوانان لغو و به زمان دیگری موکول شد و در هشتمین دوره لیگ دسته اول بسکتبال ایران 22 تیم در دو گروه حضور دارند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به مسابقات بسیج دانش‌آموزی گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی رقابت دو و میدانی رهروان شهدا در رضوانشهر برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها 500 دانش‌آموز پسر مقطع راهنمایی رضوانشهر مسافت 3 کیلومتری مدرسه شهید راست‌روش تا گلزار شهدای این شهر را دویدند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند که در پایان این مسابقه به پنج نفر برتر و همچنین به 35 نفربه قید قرعه جوایزی اهدا شد.
یحیی‌پورمسروری درباره مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی در رشت خاطرنشان کرد: نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون دختران دانشجوی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 17 کشور با معرفی تیم‌های برتر در رشت پایان یافت.
وی افزود: در رشته تنیس روی میز تیم‌های رشت، لاهیجان و بندرانزلی اول تا سوم شدند و در بدمینتون نیز تیم‌های لاهیجان، رشت و آستارا به مقام‌های نخست تا سوم رسیدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول