اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دیدار کاله جوان مازندران و وحدت ساری؛

آمل میزبان شهرآورد مازندرانی‌های دسته یک والیبال است

خبرگزاری فارس: کاله جوان مازندران عصر امروز ‌میزبان شهرآورد مازندرانی‌های لیگ دسته یک والیبال است و در هفته دوم این دوره از رقابت‌ها مقابل وحدت ساری صف‌آرایی می‌کند.

آمل میزبان شهرآورد مازندرانی‌های دسته یک والیبال است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کاله جوان مازندران در هفته دوم لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه 18 آبان ماه میزبان تیم والیبال وحدت ساری است.
این دیدار شهرآورد تیم‌های مازندرانی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که در روزهایی که لیگ برتر والیبال بزرگسالان به علت آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی والیبال 2011 کشور ژاپن تعطیل است می‌تواند بر شور و هیجان والیبال خطه شمال کشور بیفزاید.
کاله جوان مازندران نخستین هفته لیگ دسته یک والیبال را هفته گذشته با پیروزی سه بر دو مقابل شرکت‌‌های شهرک صنعتی بجنورد در خانه حریف پشت سر گذاشت و این هفته با روحیه‌ای مضاعف آماده رویارویی با دیگر هم‌استانی خود وحدت ساری است.
حسین کاظمی سرمربی جوان و با انگیزه کاله جوان مازندران بسیار به بازیکنان و شاگردان جوان و بومی خود امیدوار بوده و معتقد است با استفاده از تجربیات ابوالقاسم نائیجی سرپرست این تیم به مراحل بالاتر والیبال کشورمان دست یابد.
دیدار هفته دوم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل  پیگیری می‌شود که در آن داوود شعبانعلی به عنوان نماینده فدراسیون بازی را از نزدیک پیگیری می‌کند و محمود علی‌نژاد و عبدالوهاب سقلی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار سخت و حساس را برعهده خواهند داشت.
با سپری شدن یک هفته از لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران با  یک پیروزی و کسب دو امتیاز در رده سوم جدول هفت تیمی گروه اول این دوره از رقابت‌ها جای دارد.
به گزارش فارس، لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم و رقابت در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود که تیم‌های کاله جوان مازندران و وحدت ساری دو نماینده استان مازندران در این سری از رقابت‌ها هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول