اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با پایان هفته دوم لیگ دسته یک والیبال صورت گرفت؛

کاله جوان پیروز شهرآورد مازنی‌های لیگ دسته یک والیبال

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن هفته دوم لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل وحدت ساری، پیروز شهرآورد مازندرانی‌های این دوره از رقابت‌ها باشد.

کاله جوان پیروز شهرآورد مازنی‌های لیگ دسته یک والیبال
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در پایان هفته دوم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران توانست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل وحدت ساری پیروز شهرآورد مازندرانی‌های این دوره از رقابت‌ها باشد.
بعدازظهر امروز کاله جوان مازندران در سه گیم متوالی با امتیازهای (27 بر 25)، (25 بر 11) و (25 بر 22) تیم تیم والیبال وحدت ساری که نخستین حضور خود در لیگ دسته یک والیبال را تجربه می‌کند را با شکست سنگین راهی مرکز استان کند.
کاله جوان مازندران هفته گذشته لیگ دسته یک را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شرکت شهرک‌های صنعتی بجنورد با پیروزی شیرین خارج خانه پشت سر گذاشت.
در این دیدار که با استقبال 500 نفری والیبال دوستان آملی در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار شد کاله جوان بسیار هماهنگ تر از حریف بوده و در ارایه کارهای تاکتیکی تیمی بسیار موثر عمل کرد.
بازیکنان جوان و نوجوان بومی کاله جوان را حسین کاظمی به عنوان سرمربی هدایت می‌کرد و در کنار او ابوالقاسم نائیجی مربی با دانش والیبال شمال کشور نیز سرپرست این تیم بود.
درآن سوی میدان نیز دیگر نماینده مازندران در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور را امین اصغری مربی جوان مازندرانی هدایت کرده و سرپرستی این تیم را نیز سید قدیر محسنی بر عهده داشت.
شهرآورد والیبال مازندران را داوود شعبانعلی به عنوان نماینده فدراسیون بازی را از نزدیک پیگیری می‌کرد و محمود علی‌نژاد و عبدالوهاب سقلی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار سخت و حساس را برعهده داشتند.
کاله جوان مازندران با کسب دومین پیروزی متوالی و کسب پنج امتیاز بعد از بازرگانی جواهری گنبد شش امتیازه که در صدر جدول گروه اول لیگ دسته یک جای دارد، در رده دوم این دوره از رقابت‌ها قرار دارد و همچنین تیم وحد ساری نیز در قعر جدول جا خوش کرده است.
به گزارش فارس، کاله جوان مازندران و وحدت ساری به همراه چهار تیم دیگر در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها جای دارند.
در هفته سوم این دوره از رقابت‌ها نیز کاله جوان مازندران به دیدار جواهری می‌رود و وحدت ساری هم با عصر چوب زنجان پیکار می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول