اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی:

والیبال آذربایجان‌شرقی دوران شکوفایی خود را آغاز کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: والیبال استان دوران شکوفایی خود را آغاز کرده و آینده آن روشن است.

والیبال آذربایجان‌شرقی دوران شکوفایی خود را آغاز کرده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین اسبقیان در نشست تخصصی با روسای هیئت‌های والیبال و هندبال استان اظهار کرد: والیبال استان زمانی یکی از قطب‌های این رشته در کشور بود اما به مدت 10 سال از دوران درخشان خود فاصله گرفت و مجددا با حضور تیم شهرداری در لیگ برتر، والیبال نیز جان تازه‌ای گرفته است. 
 وی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری برای بانوان هیئت خبر داد و گفت: توجه به ورزش بانوان در تمام رشته‌های ورزشی از جمله برنامه‌های این اداره کل در برنامه توسعه پنج ساله ورزش استان است. 
اسبقیان افزود: این دوره با حمایت مالی اداره کل و زیرنظر حراست این اداره برگزار خواهد شد.
فرج‌الله فرج‌اللهی، رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی عملکرد شش ماهه اول سال 1390 هیئت را موفق دانست و گفت: در شش ماهه اول سال 1390 افتخاراتی برای والیبال آذربایجان‌شرقی به دست آمده که در طول سال‌های گذشته تکرار نشده است و مهم‌ترین و نقطه عطف آن قهرمانی تیم امیدها، سومی تیم بانوان در رده سنی جوانان و حضور تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال و انجام بازی‌های خوب است.
وی افزود: در حال حاضر دو کانون تخصصی والیبال در تبریز و ملکان در حال فعالیت است و در این دو مرکز تخصصی استعدادهای خوبی شناسایی شده و سرمایه‌گذاری‌های خوبی بر روی آنان انجام گرفته و مهم‌ترین دغدغه اصلی هیئت و نیاز مهم اختصاص سالن والیبال در تمام ساعات و روزها برای والیبال بانوان و آقایان است.
اسبقیان تصریح کرد: والیبال آذربایجان‌شرقی در سال‌های گذشته ستاره درخشانی در ورزش کشور بوده و هم‌اکنون دوباره والیبال آذربایجان‌شرقی دوران شکوفایی خود را اغاز کرده و استعدادیابی و قهرمانی‌های اخیر گواه این مدعاست.
در این نشست مقرر شد کمک مالی برای هیئت با نظارت حراست اداره کل یکدوره کلاس Coching برای بانوان با درخواست هیئت برگزار شود.
همچنین در نشست هیئت هندبال علیرضا موسویان رئیس هیئت هندبال آذربایجان‌شرقی عملکرد هیئت را در سال 90 و 18 ماه گذشته اعلام داشت و افزود: کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌ژو و مدال برنز قهرمانی آسیا توسط مهرداد صمصامی نقطه عطف هندبال آذربایجان‌شرقی است و در کنار این افتخارات قهرمانی بانوان تبریز در لیگ نیز حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم بوده است.
وی تصریح کرد: با حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز سالن ستارخان تبریز بازسازی اساسی شده و به سالنی با امکانات خوب برای رقابت‌های مهم کشوری و حتی برون‌مرزی تبدیل شده است و تبریز می‌تواند میزبانی‌های رقابت‌ها را قبول کند تا هندبال آذربایجان‌شرقی در کوران رقابت‌ها قرار گیرد.
نشست‌های تخصصی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و با حضور معاونان و روسا و کادر اجرایی هیئت برگزار می‌شود.
جلسات تخصصی بیش از 38 هیئت ورزشی در طول 18 ماه گذشته برای بررسی عملکرد و نیازها برگزار شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول