اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم دسته اول والیبال راه و ترابری:

چشم‌انداز والیبال راه و ترابری اصفهان صعود به لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال راه و ترابری اصفهان گفت: با اشاره به چشم‌انداز تعریف شده برای تیم خود، امسال اندیشه قهرمانی یا نایب قهرمانی و گرفتن سهمیه سوپر لیگ را داریم.

چشم‌انداز والیبال راه و ترابری اصفهان صعود به لیگ برتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رجالی صبح امروز در حاشیه تمرینات این تیم با اعلام اینکه تیم راه و ترابری با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی خود را برای حضور منسجم و قدرتمند و موفق در لیگ دسته یک رقابت‌های قهرمانی والیبال کشور آماده کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر تیم راه و ترابری اصفهان شخصیت قهرمانی دارد.
وی افزود: تیم ما از هشت بازیکن بومی و هفت بازیکن غیر بومی تشکیل شده و در نظر داریم که اصفهانی‌هایی که بیرون از شهرشان فعالیت می‌کنند را برگردانیم و تیمی صددرصد بومی تشکیل دهیم.
سرمربی تیم دسته اولی والیبال راه و ترابری اصفهان با اعلام اینکه بهزاد بهنژاد را به عنوان پاسور در ترکیب تیم جایگزین کرده‌ایم، اظهار داشت: بهنژاد در تیم‌های مطرح دانشجویان ایران بوده و به تازگی در هلند در تیم ملی دانشجویان کارکرده و فردی قوی به شمار می‌رود.
وی پیرامون تمرینات تیم دسته اولی والیبال راه و ترابری بیان داشت: بالغ بر 100 جلسه تمرین مستمر اعم از بدنسازی،  توپکاری و غیره انجام دادیم و هماهنگی خوبی از نظر تکنیکی و فردی ایجاد شده و بازیکنان از همدلی خوبی برخوردار هستند.
رجالی افزود: با توجه به منحل شدن چند تیم لیگ برتری والیبال و پیوستن بازیکنان لیگ برتری سال گذشته به تیم‌های دسته اولی سطح کیفی و کمی این رقابت‌ها را افزایش می‌دهد.
وی تاکید کرد: ‌با حضور بازیکنان حرفه‌ای و لیگ برتری در این دوره از رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های دسته اولی شاهد ارایه بازی‌های زیبا از تیم‌های شرکت‌کننده هستیم.
سرمربی تیم دسته اولی والیبال راه و ترابری اصفهان دیدار تمیش مقابل باریج اسانس کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دیدار مقابل تیم لیگ برتری باریج اسانس موجب شناخت نقاط ضعف و قوت والیبالیست‌های جوان تیم راه و ترابری شد و ما در این دیدار دوستانه و تدارکاتی به اهداف خود مبنی به تقویت شرایط بازیکنان از نظر فنی و روانی دست یافتیم.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای بازیکنان تیم راه و ترابری صعود به لیگ برتر والیبال دور از دسترس نیست.
رجالی اضافه کرد: حضور دو تیم گیتی پسند و باریچ اسانس کاشان در لیگ برتر و تیم‌های راه و ترابری و گیتی پسند نوین در رقابت‌های دسته یک به نمایش گذاشتن ظرفیت بالای والیبال استان اصفهان است.
به گزارش فارس، تیم والیبال راه و ترابری اصفهان در نخستین دیدار خود در لیگ دسته نخست کشور از سد تیم شهرداری زاهدان با نتیجه سه بر صفر گذشت و امروز نیز با اصلی‌ترین رقیبش یعنی گل گهر سیرجان رقابت می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول