اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت گچساران:

غدیرشناسی سد راه انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: غدیرشناسی سد راه انحراف جوانان و نوجوانان بوده و سبب تقویت خط نبوت و ولایت در جامعه می‌شود.

غدیرشناسی سد راه انحراف جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی در نشست هم‌اندیشی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته ولایت اظهار کرد: عید غدیر برای شیعیان بسیار مهم و با اهمیت بوده و همیشه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.
امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: در رابطه با واقعه غدیرخم سئوالات و شبهاتی توسط دشمنان در بین شیعیان به‌خصوص جوانان و دانش‌آموزان گسترش داده‌اند تا افکار این آینده‌سازان را به مسیرهای انحرافی سوق دهند.
کرمی غدیر را رمز تداوم خط نبوت و ولایت عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه اصلی‌ترین رکن و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و اقتدار و بینش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران سبب خنثی‌ شدن تمامی فتنه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب شده است.
وی با تأکید بر جایگاه ولایت‌مداری جوانان برای عبور از بحران‌ها از جوانان خواست تا اهمیت موضوع ولایت و حاکمیت دینی را شناخته و به ترویج آثار و برکات آن در سطح جامعه و در بین همسالان خود بپردازند.
این مقام علمی و مذهبی گچساران هدف و مسیر اصلی شهدا را اسلام و ولایت عنوان کرد و افزود: جامعه امروزی بیشتر از هر زمانی نیازمند این شاخص‌ها و ترویج نهادینه شدن آنها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ایران است.
کرمی با اشاره به بیداری اسلامی و خیزش‌های اسلامی در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی در سرنگونی دیکتاتورها موفق و در شکل‌گیری حکومت ناتوان هستند.
وی عدم شکل‌گیری حکومت‌های مقتدر و جدید در این کشورها را به‌خاطر نداشتن رهبری توانمند دانست و گفت: ملت ایران از نعمت بزرگ رهبری فرزانه انقلاب برخوردار هستند و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.
امام جمعه موقت گچساران با تأکید بر لزوم بزرگداشت دهه ولایت و امامت و غدیر بیان کرد: عید غدیر با نام عید اکبر الهی در میان شیعیان مرسوم بوده و این عید بزرگ بیانگر لزوم حاکمیت الهی در جامعه اسلامی و عید حفظ ارزش‌ها است.
کرمی عنوان کرد: غدیر نه تنها به‌عنوان روزى تاریخى‏ بلکه به‌عنوان یک عید اسلامى‏ مطرح و دارای جایگاهی ویژه است.
این مسئول با اشاره به لزوم حفظ و زنده نگه داشتن ارزش‌هاى نهفته در این روز بزرگ و احیای سیره معصومین (ع) تبیین هر چه بیشتر واقعه عظیم غدیر برای مردم به ویژه نسل جوان را خواستار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول