اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد:

بدون غدیر اسلام و امامی در کار نبود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی گچساران با اشاه به برکات بی‌نظیر واقعه غدیر گفت: غدیر اساس اسلام است که اگر نبود، نه اسلامی و نه امامی در کار بود.

بدون غدیر اسلام و امامی در کار نبود
حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ارتباط نسل جدید انقلاب با آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب از مهمترین دغدغه‌های مسئولان مرتبط با فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد است که اداره تبلیغات اسلامی گچساران نیز در این زمینه دغدغه دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به فرا رسیدن دو مناسبت فرهنگی مهم افزود: عاشورا یک فرهنگ است نه یک حادثه و ماجرای تاریخی.
وی بیان کرد: لازم است با استفاده از ظرفیت رسانه و تبلیغ، فرهنگ‌ها و آموزه‌های اسلام را بیش از گذشته و به‌ویژه برای نسل سوم و چهارم انقلاب در جامعه ترویج کنیم و جوانان را با این ظرفیت‌های معنوی بزرگ آشنا کنیم.
ملکوتی‌اصل ادامه داد: گذشته و بنیه مردم استان ما ولایی و شیعه است که در این رابطه نباید اجازه دهیم میان نسل‌های انقلاب فاصله بیفتد.
رئیس اداره تبلیغات گچساران، رسالت مسئولان را در عرصه جنگ نرم دشوار خواند و گفت: هیچ قصور و کوتاهی در انجام وظایف فرهنگی پذیرفتنی نیست و همه مسئولان باید از جان و دل مایه بگذارند.
وی باورهای پاک شیعه را آکنده از عطر معنوی محرم و فرهنگ عاشورا دانست و ابراز داشت: فرهنگ محرم نماد رهایی از ننگ و ظلمت است.
ملکوتی‌اصل عنوان کرد: عاشورا در متن زندگی شیعیان جاری و ساری است که با کوثر زلال و عمیق آن روح تشنه خود را سیراب می‌کنند.
این مسئول فرهنگی در شهرستان گچساران محتوای حادثه بزرگ کربلا را عبرت‌آموز خواند و خاطرنشان کرد: محرم با فرهنگی غنی، الهام‌بخش روح اسلام است که باید در راستای افزایش معنویت در جامعه بهره بیشتری از آن برده و با برنامه‌ریزی فرهنگی این شئون انسانی و اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: غدیر اساس اسلام است که اگر نبود نه اسلامی بود و نه امامی.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران خواستار برگزاری جشنی در خور شان به مناسبت عید غدیرخم در شهرستان گچساران شد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول