اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط فرماندار کازرون صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های جشن غدیر در کازرون

خبرگزاری فارس: فرماندار کازرون برنامه‌های جشن عید غدیر در این شهرستان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های جشن غدیر در کازرون
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون کاووس رئیسی ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر این شهرستان که با حضور رابطان فرهنگی ادارات کازرون در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه مسئولان برگزاری جشن‌های غدیر هستند و فرمانداری نیز از آنها پشتیبانی می‌کند.
وی افزود: جشن‌های این ایام باید به نحوی برگزار شود که به عنوان سند جشن‌های مذهبی در ذهن جوانان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان باقی بماند.
فرماندار کازرون اضافه کرد: امروز که در جنگ نرم با دشمن هستیم دفاع ما نیز باید نرم باشد و این دفاع نرم باید با برنامه‌ریزی انجام بشود.
وی با اشاره به وظایف مسئولان در ایام برگزاری جشن‌های هفته غدیر تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مسئول کمیته تبلیغات که وظیفه تهیه بنر و پلاکارد را دارد و همچنین برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت ولایت در مدارس، مساجد و حسینیه‌ها را به عهده دارد.
رئیسی ادامه داد: شهرداری زیباسازی شهر، آذین‌بندی و وسیله ایاب و ذهاب را در شب عید غدیر انجام می‌دهد و کمیته فرهنگی با مسئولیت آموزش و پرورش است که آماده‌سازی گروه سرود دانش‌آموزی، اجرای مراسم ویژه دانش‌آموزان در مدارس و تجلیل از سادات دانش‌آموزی و برپایی ایستگاه صلواتی و تهیه نشریه غدیر را به عهده دارد.
فرماندار کازرون در ادامه گفت: همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع حج، نمایشگاه خوشنویسی غدیر، اجرای جنگ شادی را انجام می‌دهد و اداره تربیت بدنی مسئولیت برگزاری مسابقه دوچرخه سواری و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی را بر عهده گرفته است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان دبیر ستاد برگزاری دعای ندبه، ایستگاه صلواتی، شبی با قرآن و برگزاری نمایشگاه خورشید ولایت را برگزار می‌کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول