اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار لرستان خبر داد:

تداخل برنامه‌ها با وقت اذان ممنوع است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: تداخل برنامه‌ها و جلسات کاری دستگاه‌های اجرایی لرستان با وقت اذان و نماز ممنوع و اقدامی خلاف است.

تداخل برنامه‌ها با وقت اذان ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان لرستان، گفت: در آستانه اذان و نماز باید تمام کارها و برنامه‌های اداری در سطح دستگاه‌های اجرایی تعطیل و همه پرسنل به خصوص مدیران و مسئولان دستگاه برای اقامه نماز اول وقت حاضر شوند.
دهمرده یادآورشد: حضور اول وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اقامه نماز جماعات یکی دیگر از عوامل موثری است که موجب حضور بیشتر و مؤثرتر کارکنان و مجموعه پرسنل برای اقامه این فریضه واجب و ارزشمند دینی می‌شود.
وی افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه به عنوان یک امر ضروری باید مهم‌ترین دغدغه و برنامه برای عموم مردم و در بخش‌های مختلف جامعه باشد.
دهمرده اظهار داشت: برگزاری نماز جماعات در مدارس با حضور کلیه مدیران، معلمان و دانش‌آموزان موجب آشنایی و ارتباط بیشتر دانش‌آموزان و نوجوانان این کشور با این فریضه مهم و انسان‌ساز می‌شود.
استاندار لرستان تصریح کرد: بر همین اساس باید ضمن ایجاد نمازخانه در مدارس و تجهیز امکانات مورد نیاز، از ظرفیت‌ها و فضاهای موجود نیز برای برپایی و اقامه نماز در مدارس بهترین استفاده را کرد.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین کارها در رابطه با توسعه و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند نماز، اقامه نماز جماعت در سطح ادارات، مدارس و نهادهای دولتی و خصوصی است.
در ادامه این جلسه اعضای ستاد اقامه نماز استان لرستان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه را ارائه کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول