اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری نماز جماعت در تمام کمپ‌های پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز پارس جنوبی از برگزاری نماز جماعت در تمام کمپ‌های پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری نماز جماعت در تمام کمپ‌های پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد رضایی در همایش بزرگ نماز در پارس جنوبی اظهار داشت: نماز ستون دین است و به عنوان مهم‌ترین عبادت شناخته شده و اگر نماز انسان قبول شود تمام عبادات انسان مورد قبول درگاه خداوند قرار می‌گیرد.
وی افزود: از تمام امکانات موجود برای نهادینه کردن فرهنگ نماز در پارس جنوبی بهره گرفته‌ایم و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.
مسئول ستاد اقامه نماز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تاریخ نماز و پرستش به قدمت تاریخ ادیان است و تاریخ ادیان به اندازه تاریخ بشریت است؛ وقتی تاریخ را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که در تاریخ هیچ عبادتی به اندازه نماز اینگونه واجب نبوده است.
رضایی با اشاره به فرمایشات پیامبر اسلام (ص) در مورد نماز تصریح کرد: رسول خدا (ص) فرموده است که "نخستین چیزی که بر امتم واجب شد، نماز است؛ نخستین چیزی که در آخرت از انسان سئوال می‌شود نیز نماز است".
وی اضافه کرد: همانطور که همه دیده‌ایم امام (ره) حتی در حال بیماری نیز به نماز می‌ایستاد و راز پیروزی او نیز در همین نماز است.
این مسئول افزود: نماز آنقدر تاثیرگذار است که ابوعلی سینا می‌گوید هرگاه در حال سختی قرار می‌گیرم به مسجد می‌روم و دو رکعت نماز می‌خوانم، فراتر از همه این‌ها نیز نماز انبیاست که والاترین نمازهاست.
رضایی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امسال استان ما میزبان بیستمین اجلاس سراسری نماز بود و پیام مقام معظم رهبری در این اجلاس قرائت شد، همه شهرستان‌های استان نیز به‌طور جداگانه این همایش را برگزار کردند و ما هم در پارس جنوبی تصمیم گرفتیم که همایش نماز را برگزار کنیم که امروز شاهد آن هستید.
عضو کمیته فرهنگی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: در حال حاضر در پارس جنوبی ما هفت روحانی و هفت نمازخانه داریم که در همه آن‌ها نماز جماعت برگزار می‌شود، علاوه بر این در کمپ‌ها هم نمازخانه‌ وجود دارد و در همه آن‌ها نماز جماعت برپا می‌شود.
رضایی اذعان داشت: مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی هم توجه ویژه‌ای به نماز دارند و به همین دلیل ما شاهد برگزاری اینچنین همایش‌هایی هستیم.
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز گفت: خدا را شاکر هستیم که علاوه بر نقش مهم در تولید گاز کشور، در بخش معنوی و پرداختن به نماز نیز با کمک روحانیون معزز در پالایشگاه‌ها و کمپ‌ها تلاش می‌کنیم.
علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: از کارکنان می‌خواهیم که هیچوقت از نماز و مسائل معنوی غافل نشوند و آموزش نماز و مسائل دینی را به بچه‌ها فراموش نکنند.
بر اساس این گزارش، همایش بزرگ نماز و تکریم از خادمان برتر فرهنگ نماز با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان پارس جنوبی در مجتمع گازی برگزار شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول