اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در بوشهر؛

نماز عید قربان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر گفت: فردا دوشنبه ساعت 7 صبح نماز عید قربان به امامت حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری با حضور مردم ولایتمدار در مصلای بوشهر برگزار می‌شود.

نماز عید قربان به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری اقامه می‌شود
به گزارش خبرگزرای فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نعمت‌الله رکنی، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماز عید سعید قربان همچون سال‌های گذشته و همزمان در سراسر کشور باشکوه برگزار می‌شود.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر در ادامه تصریح کرد: در بوشهر این مراسم با حضور شما مردم بصیر و انقلابی روز دوشنبه راس ساعت 7 صبح در مصلای نماز جمعه بوشهر به امامت حضرت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می‌شود.
حجت‌الاسلام رکنی در ادامه افزود: از عموم برادران و خواهران مومن و انقلابی دعوت به عمل می‌آید تا بار دیگر با حضور گرم و صمیمی خود عظمت و بالندگی اسلام عزیز را با افتخار به نمایش بگذارند.
وی در پایان بیان کرد: درب‌های مصلای بوشهر از ساعت 5 صبح روز عید به روی مردم خداجوی باز است.
رکنی تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان بوشهر فردا بار دیگر عشق به ائمه اطهار (ع) را با حضور پرشور و شعور خود در مصلی نماز جمعه بوشهر به نمایش می‌گذارند.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر  اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای حضور مردم بوشهر در نماز عید قربان فراهم شده و  مومنان می‌توانند در ساعت مقرر در مصلی نماز جمعه بوشهر حضور داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول