اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستیار کارگردان نمایش "حسنی و دیوها":

آثار نمایشی باید چالش‌های کودکان را رفع کند

خبرگزاری فارس: دستیار کارگردان نمایش "حسنی و دیوها" گفت: باید دید کودک امروز دچار چه ضعف‌ها و چالش‌هایی است تا با استفاده از آثار نمایشی در پی رفع آن برآمد و وی را به عنوان عامل عشق‌ورزی به جامعه خود، برای یک زندگی بهتر در آینده آماده کرد.

آثار نمایشی باید چالش‌های کودکان را رفع کند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، محمد معلمی اظهار کرد: باید دید کودک امروز دچار چه ضعف‌ها و چالش‌هایی است تا با استفاده از آثار نمایشی در پی رفع آن برآمد و وی را به عنوان عامل عشق‌ورزی به جامعه خود، برای یک زندگی بهتر در آینده آماده کرد.
وی افزود: نمایش همواره تأثیری شگرف و ماندگار در ذهن کودکان بر جای می‌گذارد به طوری که این تأثیر می‌تواند همواره با کودک باقی بماند. 
دستیار کارگردان نمایش "حسنی و دیوها" تقویت روحیه پرسشگری در مخاطب را از ویژگی‌های‌ نمایش موفق برشمرد و ادامه داد: این ویژگی‌ها نه تنها موجب جست‌وجوگر شدن مخاطب می­شود، بلکه می‌تواند عاملی برای بهره‌گیری از مفاهیم موجود برای ساختن آینده‌ای بهتر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بیشتر از تئاتر در شهرستان‌ها شد و بیان کرد: این امر باعث بالا رفتن انگیزه عوامل برای ارائه کارهای بهتر و اثرگذارتر می‌شود.
معلمی با اشاره به اینکه تئاتر عامل پرورش فکری کودک است و باید به آن به صورت ویژه اهمیت داده شود، گفت: در تئاتر باید به سلیقه و علایق کودک توجه ویژه‌ای شود زیرا این امر در برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم بسیار مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول