اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازیگر نمایش دختران باغ های قالی:

همدان خاستگاه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش دختران باغ‌های قالی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را موجب رشد هنر نمایش و افزایش آثار نمایشی کشور دانست.

همدان خاستگاه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پیمان شریعتی اظهار کرد: در این جشنواره هنرمندان و عوامل تئاتر باید به سمتی بروند که آثار کیفی بیشتری در این مرز و بوم تولید شود.
وی اضافه کرد: تفاهمنامه میزبانی پنج ‌ساله همدان برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، امر ارزشمندی است که  امیدوار هستم این اتفاق هر چه سریعتر انجام شود.
این بازیگر تئاتر تأکید کرد: همدان خاستگاه جشنواره بین‌المللی تئاتر  کودک و نوجوان است و می توان در این شهر در راستای رشد و بالندگی تئاتر اقدامات موثری انجام داد.
وی گفت: اگر چه بنابر دلایلی میزبانی این جشنواره برای مدتی به شهر دیگری منتقل شد اما بازگشت آن به همدان اتفاق مهمی است که منجر به رشد تئاتر همدان و کشور می‌شود.
شریعتی در زمینه میزبانی همدان نیز افزود: نوع میزبانی همدان نشان دهنده عزم جدی این استان برای تداوم و رشد جریان تئاتر کودک و نوجوان است.
وی تأکید کرد: مسئولان همدان باید عملیاتی فکر کنند و گام‌های مؤثری برای آینده تئاتر کودک و نوجوان بردارند.
این بازیگر تئاتر در پایان اظهار کرد: در تولید نمایش های کودکان و نوجوانان باید به مخاطب خوراک مناسب بدهیم چون در این صورت کار مخاطب خود را جذب می‌کند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در حال برگزاری است.  
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول