اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بازیگر نمایش "شب اسرارآمیز په په":

تئاتر نوجوانان جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش "شب اسرارآمیز په په" گفت: باید معضلات و آسیب‌های پیش رو در سن نوجوانی را شناخته و با استفاده از ابزار هنر نسبت به رفع و رجوع آن کوشید.

تئاتر نوجوانان جدی گرفته شود
ماشاءالله کوهستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: فعالان عرصه کار برای کودک و نوجوان باید روانشناسی مخاطب خود را دانسته و اخلاق و رفتار آنها را بشناسند و بر اساس ذائقه این افراد نسبت به ارائه آثار نمایشی اقدام کند.
وی مخاطب‌شناسی را یک اصل اساسی در کار کودک و نوجوان دانست و گفت: در میان آثار نمایشی که برای کودکان و نوجوان ساخته می‌شود هنر مختص قشر نوجوان نسبت به دیگر بخش‌ها کمتر است در صورتی که به دلیل حساسیت سنی آنها باید توجه بیشتری به آنها شود.
بازیگر نمایش "شب اسرارآمیز په په" ادامه داد: نوجوانان به عنوان پایه‌گذاران آینده کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و باید معضلات و آسیب‌های پیش رو در سن نوجوانی را شناخته و با استفاده از ابزار هنر نسبت به رفع و رجوع آن کوشید.
وی با اشاره به پیشرفت جامعه تصریح کرد: در حال حاضر علل بسیاری در جامعه وجود دارد که نوجوانان نمی‌توانند خود را با شرایط موجود در آن وفق دهند در صورتی که با بهره‌گیری از هنر تئاتر و آثار نمایشی موفق و کیفی می‌توان زمینه گذر موفق از این سن حساس و ورود به سن جوانی را مهیا کرد.
کوهستانی با بیان اینکه به هنر تئاتر بهای کافی داده نمی‌شود، ادامه داد: اینکه تنها واژه "تئاتر" و اهمیت آن را در جامعه به کار ببریم ولی درک درستی از تئاتر و صحنه نمایش نداشته باشیم نمی‌تواند عامل کسب موفقیت در این زمینه باشد.
وی گفت: متأسفانه با وجود ظرفیت‌های فراوان در زمینه فرهنگ و هنر و وجود استعدادهای بسیار در جامعه، مبحث نمایش مظلوم واقع شده که باید به کمک آن شتافت.
بازیگر نمایش "شب اسرارآمیز په په" در پایان با بیان اینکه باید به گروه‌های نمایشی رسیدگی شود، افزود: ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد که در صورت حمایت مسئولان و رفع مشکلات مادی، می‌توان آثار ارزشی و ماندگاری را شاهد و ناظر بود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول