اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

رئیس‌جمهور: ملت ایران هرگز مغلوب دشمنان نخواهند شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: کسانی فکر می‌کنند می‌توانند به ملت ایران آسیب بزنند با مطالعه تاریخ خواهند دید که ملت ایران در طول تاریخ هیچگاه مغلوب دشمنان نشده و نخواهند شد.

رئیس‌جمهور: ملت ایران هرگز مغلوب دشمنان نخواهند شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در جمع مردم ولایت‌مدار بروجن اظهار داشت: سازندگی و ساختن کشور مهم‌ترین ماموریت دولت است که همه مردم ایران باید برای ساختن کشور دست به دست هم داده و تلاش کنند.
وی به تلاش دشمنان برای جلوگیری از ساختن ایران اشاره کرد و افزود: دولت آمریکا تصور می‌کند که می‎تواند در مسیر پیشرفت ایران مانع‌تراشی کند در حالی که ملتی که اهل توحید، ایمان، توسل به پیامبر و آل پیامبر است، بن‌بست ندارد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان روی شادی و خوشحالی را نخواهند دید، گفت: کسانی فکر می‌کنند می‌توانند به ملت ایران آسیب بزنند با مطالعه تاریخ خواهند دید که ملت ایران در طول تاریخ هیچگاه مغلوب دشمنان نشده و نخواهند شد.
رئیس جمهور ادامه داد: کسانی که برای تحریم و تحت فشار قرار دادن ملت ایران تلاش می‌کنند بدانند که دشمنان مغلوب ملت ایران خواهند شد و در نهایت نامی از آنان در تاریخ باقی نمی‌ماند.
وی ایستادگی در برابر دشمنان را هدف اصلی ملت ایران برشمرد و گفت: آمریکا و صهیونیست بدانند هرگز نخواهند توانست ملت ایران را مغلوب کنند، در صورت تداوم این برنامه‌ها دیگر نامی از آمریکا در تاریخ باقی نخواهد ماند.
احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به مصوبات سه سفر قبلی رئیس جمهور به این استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ذر طول سه سفر گذشته 134 پروژه در شهرستان بروجن مصوب شد که از این تعداد مصوبه 76 مصوبه اجرا و 45 پروژه در حال احداث و 13 پروژه نیز هنوز اجرایی نشده است.
وی با اشاره به مشکل آب بروجن، گفت: دولت مصمم است آب مصرفی اراضی کشاورزی، صنعت و آب شرب مردم این شهرستان را تأمین و بستر شکوفایی این شهرستان را فراهم کند.
احمدی نژاد همچنین در ادامه با اشاره به احداث سد آقبلاغ، گفت: مطالبات این طرح رو به اتمام است و در جلسه هیآت دولت مراحل اجرایی خود را طی خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه طرح احداث پتروشیمی بروجن در سفر اول هیئت دولت به استان به تصویب رسیده است، گفت: متاسفانه این پروژه با مشکلاتی روبرو بوده است که بزودی برطرف و در همین دولت عملیاتی و اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی بستر سازندگی ایران، گفت: ایران باید به یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شود که جوانان برومند ما این استعداد و توانایی را دارند.
رئیس جمهور تصریح کرد: دولت همه مصوبات قبلی خود را که تاکنون اجرا نکرده بررسی و مشکلات تمامی این مصوبات را برطرف و تا پایان این دولت عملیاتی خواهد کرد.
وی همچنین به عشایر غیور این مرز و بوم اشاره و تصریح کرد: در جلسه هیئت دولت به منظور برطرف سازی مشکلات عشایر این استان بودجه و اعتبارات لازم در اختیار استاندار قرار خواهد گرفت تا بتواند با تخصیص این اعتبارات مشکلات ناشی از خشکسالی این قشر زحمت کش را برطرف کند.
احمدی نژاد به مشکلات جوانان از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج اشاره و تصریح کرد: دولت مصمم است در بحث اشتغال و تهیه مسکن جوانان این استان تمام تلاش خود را بکار بگیرد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول