اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در زمستان امسال؛

قطع برق در خراسان شمالی 30 درصد کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: خاموشی‌های ناخواسته در زمستان امسال در خراسان شمالی با کاهش 30 درصدی همراه خواهد بود.

قطع برق در خراسان شمالی 30 درصد کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، عزت‌الله فیاض اظهار داشت: کاهش میزان خاموشی‌های زمستان امسال نسبت به مدت مشابه سال 89 را 30 درصد پیش بینی کرد و گفت: این موضوع با توجه به اصلاح سرویس منظم شبکه‌ها طی 9 ماه گذشته اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: همچنین بخش عظیمی از مشکل خاموشی‌های ناخواسته فصل زمستان که با توجه به تغییر آب و هوای پیش بینی نشده استان رخ می‌دهد، با استقرار سیستم اتوماسیونVIT در فیدر مهنان تا گردنه پلمیس بجنورد برطرف خواهد شد.
فیاض یادآور شد: همه ساله با شروع فصل پاییز و با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن اقلیم استان عملیات اصلاح سرویس شبکه‌ها سرعت و شدت می‌گیرد تا آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع بحران آب و هوایی حاصل شود.
 جانشینان اول و دوم ستاد بحران شرکت توزیع نیروی برق استان منصوب شدند.
طی احکام جداگانه‌ای "وحید باغیشنی" را به سمت جانشین اول ستاد بحران و "قربانعلی علی نیا" را به عنوان جانشین دوم ستاد بحران شرکت توزیع برق استان منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در ضمن این احکام اظهار امیدواری کرده است: با استفاده از تجارب این افراد بتوانیم شاهد مدیریت بهتر بلایای طبیعی و بحران‌های موجود باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول