اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

وزیر نیرو:

شبکه برق آذربایجان‌شرقی فرسوده است

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو گفت: از نظر تولید برق مشکلی در استان آذربایجان‌شرقی نداریم و تنها مشکل قابل ذکر فرسودگی شبکه است که برای بهبود آن حتما باید یک برنامه ویژه‌ای تهیه شود.

شبکه برق آذربایجان‌شرقی فرسوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مجید نامجو در مراسم افتتاح سد جوقان بستان‌آباد با بیان اینکه دولت عزم خود را برای رفع محرومیت‌ها و آبادانی کشور جزم کرده، اظهار داشت: مسئولان دولت برای خودشان کوچک‌ترین چیزی نمی‌خواهند و فقط به نوکری مردم افتخار می‌کنند.
وی تاکید کرد: در فضای امروز کشور همه باید کار کنیم و کسی که در این مسیر سستی می‌کند باید برخورد لازم با وی صورت گیرد.
وزیر نیرو با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی و صنعتی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌ها هماهنگی بیشتری داشته باشند، استاندار فقط باید پروژه‌های استان را افتتاح کند و برای کار دیگری وقت باقی نمی‌ماند.
نامجو همچنین آذربایجان‌شرقی را جزو استان‌های برخوردار کشور عنوان کرد و افزود: این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف دارد که باید به بهترین نحو از آن استفاده شود.
وی، با تشریح وضعیت برخی از پروژه‌های وزارت نیرو در استان نیز گفت: از نظر تولید برق مشکلی در استان نداریم و تنها مشکل قابل ذکر فرسودگی شبکه است که برای بهبود آن حتما باید یک برنامه ویژه‌ای تهیه شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم احداث سدها را در توسعه و عمران مناطق مختلف استان بسیار تاثیرگذار دانست.
احمد علیرضابیگی بیان کرد: در موضوع ذخیره آب، کارهای بزرگی در استان انجام شده و هم‌اکنون امکان ذخیره 2.5 میلیارد متر مکعب آب در استان فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: سدی که امروز افتتاح می‌شود قابل مقایسه با کارهای بزرگ نیست، اما سیاست دولت این است که کارهای بزرگ نباید مانع از رسیدگی به معیشت مردم شود.
بیگی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی در منطقه، مردم باید متعهد شوند که در ازای حقابه خود از این سد به بهترین شیوه از آن استفاده کنند.
بیگی یادآور شد: شهرستان بستان‌آباد معجونی از همه نقاط برجسته و مزیت‌های نسبی آذربایجان‌شرقی است و در زمینه‌های مختلف دارای شاخص‌های بالایی است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول