اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قزوین خبر داد:

تهدید برخی مدارس قزوین به قطع برق

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شرکت برق قزوین برخی مدارس را به دلیل بدهی تهدید به قطع برق کرده است.

تهدید برخی مدارس قزوین به قطع برق
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری بعداز ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد:  یکی از مسائلی که ما فکر می‌کنیم باید به آن بیشتر پرداخته شود، آموزش بزرگسالان است.
وی ادامه داد: افرادی که در این دوره‌ها وارد می‌شوند بیشتر از کارگران هستند که بنا به ضرورت شغلی وارد این کار شده‌اند.
عضو شورای شهر قزوین اضافه کرد: موضوع بعدی آسفالت مدارس است که در این خصوص مدارس ما آسفالت شهرداری را نمی‌خواهند.
وی تصریح کرد: آسفالت شهرداری دانه درشت است و دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی وقتی با شتاب حرکت می‌کنند در همان روزهای اول لباسشان آسیب می‌بیند.
اشدری خاطرنشان کرد: لازم است برای آسفالت مدارس یک شرایطی باشد و اگر قرار است برای این موضوع نیز از مشارکت دانش‌آموزان بهره ببریم باید راهکار مناسبی در این زمینه در نظر بگیریم.
در خصوص هزینه‌های آب، برق و گاز گفت که از این باب مشکلات بزرگی را داریم و حتی شرکت برق برخی از مدارس را تهدید به قطع برق کرده است.
حال نمی‌توانیم در شرایطی کلاس‌ها را دایر کنیم که شیفت عصر ما در قطعی برق باشد، البته فرماندار بنا را بر حل و پیگیری موضوع گذاشته‌اند و قول دادند تا در اسرع وقت موضوع حل شود.
حتی هزینه‌های تلفن نیز هزینه‌های گزافی است، باید شرایطی را فراهم کنیم که مدیر مدرسه به جای گرفتاری حل مشکلات و مسائلی از این دست، به فکر مسائل آموزشی باشد.
 
* لزوم استمرار حمایت‌ها
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز با اشاره به برخی تنگناها، از پیگیری‌های مسئولان استان و مدیرکل آموزش و پرورش تشکر کرد و استمرار این پیگیری‌ها را راهگشای مشکلات پیش رو دانست.
محسن حق شناس ادامه داد: موضوع آموزش پیش دبستانی امری مهم است که استان قزوین در این زمنیه دستاوردهای خوبی داشته که با حمایت مسئولان می‌توانیم گام‌های بلند و عادلانه‌تری برداریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول