اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماه نخست امسال؛

1209 مشترک جدید به تعداد مشترکان برق گلپایگان افزوده شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق گلپایگان گفت: طی شش ماه نخست سال جاری یک هزار و 209 مشترک جدید که شامل یک هزار و 187 مشترک عادی و 22 مشترک دیماندی به مشترکان برق شهرستان گلپایگان افزوده شده است.

1209 مشترک جدید به تعداد مشترکان برق گلپایگان افزوده شد
شاپور حدادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار در گلپایگان بیان داشت: طی مدت شش ماه ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 9 میلیارد ریال از بودجه‌های عمرانی شهرستان جذب امور برق گلپایگان شده است.
وی در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌ها و فعالیت‌های برق شهرستان گلپایگان طی شش ماه سال 90 اشاره کرد و گفت: برق‌رسانی به مسکن مهر شهر گلپایگان با اعتباری بالغ بر4هزار و 192 میلیون ریال، برق‌رسانی به چاه آب روستای شادگان یکصد میلیون ریال، احداث شبکه فشار ضعیف برای مشترکان جدید یک هزار و 300 میلیون ریال انجام شده است.
مدیر امور برق گلپایگان افزود: همچنین طی شش ماه نخست سال به منظور جابه‌جایی شبکه و رفع حریم و نامه‌های مردمی 550 میلیون ریال و برای احداث شبکه 20 کیلوولت و نصب ترانسفورماتور در کوچه‌های شهید فرجی، نیوان سوق، خیابان شهید ابراهیمی، و ابلولان و برای بهبود پروفیل ولتاژ یک هزار میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: برای بهینه سازی و تعمیرات شبکه و حوادث و اتفاقات 950 میلیون ریال، برای بهسازی شبکه‌های فرسوده روستای هنده 300 میلیون ریال و همچنین به منظور نصب ترانسفورماتور و احداث شبکه برای تعهدات مردمی 200 میلیون ریال و برای روشنایی پوششی محدوده برق شهرستان یکصد میلیون ریال جذب شده است.
حدادی‌پور تاکید کرد: طی شش ماه نخست سال جاری تعداد یک‌هزار و 209 مشترک جدید که شامل یک‌هزار و 187 مشترک عادی و 22 مشترک دیمالندی به مشترکین برق شهرستان گلپایگان افزوده شده است.
وی ادامه داد: تعداد کل مشترکان تا پایان شهریور ماه به 41هزار و 26 مشترک رسیده است.
مدیر امور برق گلپایگان یادآور شد: با انجام تعمیرات برنامه‌ریزی شده و تنظیم بار فیدرهای شهرستان تعداد قطعی فیدرهای 20 کیلوولت در سطح شهرستان حدود 40درصد انرژی توزیع نشده این قطعی 52درصد و مدت زمان قطعی فیدرهای 20 کیلو ولت 30درصد کاهش داشته است.
وی همچنین به مقایسه آمار تعداد قطعی فیدر طی شش ماه سال گذشته و سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال 1389 تعداد قطعی فیدر با برنامه31  مورد و 337 مورد بی‌برنامه بوده که این میزان با تلاش کارشناسان برق شهرستان در سال 90 به 21 قطعی با برنامه و 201 مورد قطعی بی برنامه کاهش پیدا کرده است.
حدادی‌پور تصریح کرد: مدت زمان خاموشی طی شش ماه ابتدای سال گذشته 6هزار و 87 دقیقه بوده که با بهینه‌سازی و تعمیرات شبکه و تلاش کارشناسان امور برق گلپایگان این میزان در سال جاری به 4هزار و 206 دقیقه کاهش پیدا کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول