اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

سرانه‌ کارکنان دانشگاه‌ها با تعداد دانشجویان متناسب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه‌ تعداد کارکنان متناسب با تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

سرانه‌ کارکنان دانشگاه‌ها با تعداد دانشجویان متناسب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد ساداتی‌نژاد در دیدار عمومی با کارکنان دانشگاه شهرکرد با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان پر تلاش این دانشگاه، اظهار داشت: با اجرای کامل قانون هیئت امنای دانشگاه‌ها بسیاری از مشکلات استخدامی دانشگاه‌ها مرتفع خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات کارشناسی صورت گرفته و مصوبه کمیسیون دایمی دانشگاه‌های منطقه اصفهان اظهار امیدواری کرد: با تدوین و ارائه برنامه توسعه دانشگاه‌ها، سرانه‌ تعداد کارکنان متناسب با تعداد دانشجویان دانشگاه‌ها در نظر گرفته شود.
ساداتی نژاد افزود: با تدوین این برنامه دغدغه کارکنان دانشگاه‌ها برطرف و بستر توسعه دانشگاه‌ها بیش از پیش محقق خواهد شد.
داود قنبریان معاون اداری و مالی دانشگاه شهرکرد در آغاز این دیدار با تشکر از معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌واسطه حضور در جمع کارکنان دانشگاه شهرکرد و همچنین تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کارکنان دانشگاه شهرکرد که به رغم وجود برخی مشکلات و کمبود نیرو با تمام توان به پیشبرد برنامه‌های دانشگاه کمک می‌کنند، به رشد چشمگیر دانشگاه شهرکرد اشاره کرد و گفت: تعداد کارکنان متناسب با این رشد افزایش نیافته و دانشگاه پیگیر کسب مجوز و افزایش تعداد کارکنان است.
وی با اشاره به رشد پرشتاب دانشگاه شهرکرد و موفقیت‌های بزرگ به دست آمده در این دانشگاه، گفت: برخی مشکلات کارکنان از جمله کمرنگ بودن نقش آنان در تصمیم‌گیری‌ها، ادامه تحصیل، تبدیل وضعیت استخدامی، امنیت و ارتقای شغلی کارکنان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین در راستای رفع این مشکلات است.
عصر چهارشنبه 18 آبان ماه جاری در ادامه برنامه‌ها‌ی وزارت علوم در دور چهارم سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری دیدار عمومی کارکنان دانشگاه شهرکرد با دکتر معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن فارابی این دانشگاه برگزار شد.
در این دیدار عمومی کارکنان دانشگاه شهرکرد مشکلات خود را با معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان و خواستار رفع این مشکلات شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول