اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون دانشگاه خلیج فارس:

دانشگاه خلیج فارس محل امنی برای تربیت نیروهای ولایی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این دانشگاه محل امنی برای پرورش و تربیت نیروهای حسینی و ولایی است.

دانشگاه خلیج فارس محل امنی برای تربیت نیروهای ولایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحیدر شیرازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ولایت، اعیاد قربان و غدیر خم در ارتباط با اعزام کاروان عاشقان ولایت به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست، از حریم ولایت دفاع و با کج‌روی‌ها و انحرافات مبارزه می‌کند اما از هیاهو و جار و جنجال‌های خشونت آمیز و تفرقه افکنانه بین صفوف مومنین که دشمن را شاد می‌کند، بیزار و نسبت به همنوعان خویش دلسوز و مهربان و نسبت به کفار و دشمنان قسم خورده دین و انقلاب سربازی مجاهد است.
شیرازی افزود: دعای معنوی روز عرفه در شلمچه که از طرف دانشجویان مخلص بسیجی و اساتید ولایتمدار دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، یادآور فرهنگ ایثار و شهادت و تقوی و معرفت و بندگی و عبودیت بود.
وی ضمن تشکر از بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس و اساتید ولایتمدار و خدمتگزاران امور فرهنگی به‌ویژه ریاست دانشگاه خلیج فارس، تاجیک و معاون اداری و مالی، تاکید کرد: به همه مردم ولایتمدار بوشهر اعلام می‌کنم که دانشگاه خلیج فارس مامن امنی برای پرورش و تربیت نیروهای حسینی و ولایی است و به افرادی که به صورت غیر کارشناسانه و غیر معقول در مورد دانشگاه اظهار نظر می‌کنند توصیه می‌کنم قدر و منزلت دانشگاه خلیج فارس را بدانید و کفران نعمت نکنید و از شاکرین باشید که خداوند متعال شاکرین را دوست دارد و یار و یاور مومنان و با صابران است.
معاون دانشگاه خلیج فارس بوشهر با تقدیر و تشکر از دانشجویان هیئت محبین اهل بیت(ع) اعلام کرد: در کنار اعزام دانشجویان به مناطق جنگی مراسم معنوی دعای عرفه در مسجد دانشگاه خلیج فارس توسط هیئت محبین اهل بیت (ع) نیز با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و با حضور جمعی از مردم ولایتمدار بوشهر برگزار شد.
وی بیان کرد: بیش از ۲۲۰ دانشجوی بسیجی دانشگاه خلیج فارس در قالب پنج دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری متعلق به سپاه امام صادق (ع) برای حضور در مراسم معنوی دعای عرفه به شلمچه اعزام شدند، علاوه بر حضور در مراسم معنوی دعای عرفه‌، از مناطق  جنگی نظیر جزیره مینو و اروندکنار نیز بازدید کردند.
گفتنی است در این اردو پنج تن از اساتید بسیجی و ولایتمدار دانشگاه، دو نفر سرپرست و بیش از ۸۰ نفر هم از دانشکده کشاورزی برازجان حضور داشتند و در این برنامه‌ها عبدالرحیم محمدیان و دکتر موحد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که از کارکنان دانشگاه خلیج فارس هستند به عنوان راوی حاضر بودند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول