اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

"دانشگاه دانشگاه" خواسته لردگانی‌ها از احمدی نژاد

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان لردگان در مراسم استقبال از رئیس جمهور خواستار احداث دانشگاه دولتی در این شهر شدند که با قول مساعد رئیس جمهور همراه شد.

"دانشگاه دانشگاه" خواسته لردگانی‌ها از احمدی نژاد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس جمهور در جریان چهارمین سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری پس از سخنرانی در جمع مردم شهرکرد، بعد ازظهر چهارشنبه با حضور در ورزشگاه تختی شهر لردگان مورد استقبال پرشور مردم این شهرستان که از ساعت‌های قبل برای استقبال از دکتر احمدی نژاد لحظه شماری می‌کردند، قرار گرفت
بسیاری از مردم شهرهای مختلف شهرستان لردگان از نخستین ساعات امروز از شهرها و روستاهای دور و نزدیک این شهرستان از جمله شهر مال خلیفه، آلونی، بخش منج و ارمند از توابع این شهرستان به ورزشگاه تختی آمده بودند تا از نزدیک با رئیس جمهور مردمی خود دیدار کنند.
رئیس جمهور در جمع پر شور مردم لردگان درخواست‌های مردم حاضر در جایگاه را با سعه صدر گوش دادند و قول مساعد برای پاسخگویی به این درخواست‌ها را به مردم دادند.
محمود احمدی‌نژاد بارها به خاطر درخواست‌های مردم سخنان خود را قطع و با وجود اینکه شنیدن صدای مردم در هم همه جمعیت مشکل بود به دقت به درخواست‌های مردم که اغلب خواهان احداث آموزشگاه نمونه دولتی،
احداث دانشگاه دولتی، تکمیل مصلی و تامین آب شرب بود گوش و نسبت به تحقق این خواسته‌ها قول مساعد داد.
یکی از درخواست‌های مردم لردگان استخراج نفت از این شهرستان بود که احمدی‌نژاد در این باره گفت: استخراج نفت مستلزم هزینه‌های زیاد است، و با توجه به اینکه رفع مشکلات اشتغال این شهرستان نیاز اصلی و اولیوت‌دار است این مسئله در اولویت‌ دوم قرار خواهد گرفت.
از دیگر حاشیه‌های این سفر پلاکاردهایی با مضمون «دانشگاه دانشگاه» در دست مردم لردگان بود.
همچنین برخی از افراد با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عکس‌های مقام معظم رهبری و احمدی نژاد و شعارهایی در حمایت از دولت از جمله "صل علی محمد بوی رجایی آمد"، " صل علی محمد یاور محمد آمد"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" از احمدی نژاد استقبال کردند.
از دیگر حواشی جالب این سفر این است که همزمان با ایراد درخواست‌های مردم این شهرستان از سوی احمدی نژاد مردم نیز یک صدا با رئیس جمهور خواسته‌های خود را مطرح می‌کردند.
در هنگام سخنرانی رئیس جمهور مردم خواستار احداث یک دانشکده دولتی در این شهرستان شعار می‌دادند که احمدی نژاد اذعان داشت: از همین جا به آقای دانشجو وزیر علوم اعلام می‌کنم اگر دانشگاه به لردگان نیاورد خودش را به لردگان می‌فرستم تا در این شهرستان دانشجو شود تا بلاخره در این شهر یک باب دانشگاه دولتی احداث کند.
انتهای پیامر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول