اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران خبر داد:

برگزاری اردوهای تمنای وصال در بزرگ‌ترین دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: دوره‌های پنجم و ششم اردوهای تمنای وصال دانشگاه مازندران برگزار شد.

برگزاری اردوهای تمنای وصال در بزرگ‌ترین دانشگاه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، دانشجویان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان مازندران طی دو هفته گذشته در قالب اردوهای تمنای وصال که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران برگزار شد به زیارت مشهد مقدس مشرف شدند.
سید رضا محمودیان دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران در گفت‌و‌گو خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در بابلسر با اشاره به برگزاری دوره‌های پنجم و ششم اردوهای تمنای وصال در طی دو هفته گذشته گفت: در دوره  پنجم سلسله اردوهای تشکیلاتی تمنای وصال که با حدود 50 دانشجوی پسر برگزار شد، دانشجویان با حضور در مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در کلاس‌های مختلفی همچون جریان‌شناسی سیاسی، فعالیت‌های تشکیلاتی و تحولات منطقه که با حضور اساتید و فعالان دانشجویی کشور از جمله محمد زعیم‌زاده، علی جمشیدی و استاد افقهی برگزار شد، شرکت کردند.
محمودیان افزود: همچنین در دوره ششم اردوهای تمنای وصال نیز حدود 90 دانشجوی دختر شرکت کردند که این دانشجویان نیز با حضور در مشهد مقدس در کلاس‌های اخلاق، جریان شناسی سیاسی، نقد فمنیسم و حضور زن در اجتماع شرکت کردند که در این زمینه نیز از حضور اساتیدی چون حجت‌الاسلام واعظ موسوی، مهدی شهیری و فاطمه شجاعی استفاده شد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به تاثیرات معنوی بسیار مطلوبی که این قبیل اردوها در فضای دانشجویی ایجاد می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوان با آگاه‌سازی دانشجویان با تهاجم فرهنگی که امروزه در فضای دانشگاه‌ها وجود دارد، آنان را برای مقابله با جنگ نرم دشمنان آماده ساخت.
انتهای پیام/م30
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول