اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

حجم انتقال آب به اردستان 30 لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حجم انتقال آب به اردستان 30 لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

حجم انتقال آب به اردستان 30 لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، هاشم امینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردستان با بیان اینکه از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون ریال برای اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان اختصاص یافته است، اظهار داشت: همچنین در بحث اصلاح شبکه‌های آب اعتبارات لازم مشخص شده است که در راستای کاهش پرت آب هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه سال جاری برای نخستین بار بحث طرح شبکه فاضلاب شهر اردستان در محل ردیف اعتبارات استانی قرار گرفته و در سال جاری یک اعتبار حداقلی در حدود 400 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در سال‌های بعد این اعتبار افزایش می‌یابد.
این مسئول استانی ادامه داد: شاهد افزایش سرعت روند اجرای این طرح در آینده می‌شویم.
 وی با بیان اینکه در تابستانی که گذشت با وجود مشکل بحران خشکسالی که سال چهارم آن سپری شد، با تلاش مسئولان بحث تامین آب شرب بدون مشکل سپری شد، گفت: انتظار داریم در پاییز و زمستان شاهد افزایش بارندگی باشیم.
امینی تاکید کرد: اعتبارات سال جاری تملک دارایی استان اصفهان در بخش اصلاح شبکه‌های آب احداث شبکه‌های آب، مخازن و تصفیه‌خانه‌ها تا کنون در حدود 500 میلیارد ریال است که با تلاش استاندار اصفهان با اضافه شدن اعتبارات خشکسالی این رغم تا 600 میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
وی در مورد دریافت مبلغ 25 میلیارد ریال از کارخانه سیمان به منظور افزایش راندمان انتقال آبیاری به اردستان اظهار داشت: در مورد بحث افزایش دبی آب در شهر اردستان و زواره دو ایستگاه جدید پمپاژ با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه به زودی پمپ‌های آن نصب می‌شود و شاهد افزایش دبی آب هستیم، تصریح کرد: امروز تصمیم گرفته شد که از خط انتقال آبی که برای شهر حبیب آباد در نظر گرفته شده و در حال احداث است، اتصالی برای شهر اردستان در نظر گرفته شود که منجر به افزایش دبی آب می‌شود و تا 30 لیتر آب در ثانیه افزایش آب را داریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول