اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور انتقال آب‌های حاصل از بارندگی؛

۲ کانال انتقال آب در کرمان احداث شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: دو کانال به منظور انتقال آب‌های حاصل از بارندگی در شهر کرمان در حال احداث است.

۲ کانال انتقال آب در کرمان احداث شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین کردی پیش از ظهر امروز در ستاد بارندگی شهرداری کرمان اظهار داشت: هر ساله در ابتدای فصل بارندگی این ستاد با مدیریت حوزه خدمات شهری و با هدف آماده‌باش کل نیروها، تجهیزات و شناسایی نقاط مشکل‌دار شهر در مواقع بارندگی تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به حضور معاونت‌های امور شهر و فنی ‌شهرداری‌های مناطق چهارگانه‌، سازمان پارک‌ها و فضای سبز‌، سازمان خدمات موتوری، آتش‌نشانی و واحد خدمات در این ستاد بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های شدید سال 89، سعی شده تا بسیاری از مشکلات پیش آمده در سال گذشته برطرف شود.
کردی افزود: علاوه بر اینکه کارهای جدیدی از جمله احداث دو کانال در سه راهی 17 شهریور و انتهای بلوار پارادیس به منظور انتقال آب‌های حاصل از بارندگی نیز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: البته مراحل احداث این دو کانال هنوز به اتمام نرسیده و به نظر می‌رسد، سال جاری از تمام‌ ظرفیت این کانال‌ها نتوانیم استفاده کنیم.
قائم‌مقام شهردار کرمان بیان داشت: سال جاری ابتدا امکانات موجود واحدهای مختلف و همچنین عملکرد یک سال گذشته آنها به ویژه در برخی نقاطی که در هنگام بارندگی دچار مشکل می‌شدند، بررسی شد.
‌مدیرعامل سازمان موتوری شهرداری کرمان نیز اظهار داشت: تمام نیروها و امکانات ماشین‌آلاتی این سازمان همانند سال‌های گذشته برای ارائه خدمات در ایام بارندگی آمادگی کامل دارند.
علی کردی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیز گفت: سازما‌ن آتش‌نشانی با تمام نیروها و امکانات امدادی آمادگی خود را در شرایط حاد اعلام می‌کند.
به گزارش فارس در این جلسه اعضا به بیان پیشنهادات‌، انتقادات و نظرات خود در مورد مقابله با معضلات در هنگام وقوع بارندگی پرداختند و دستور خریداری چند پمپ مکش‌ آب برای سازمان آتش‌نشانی و واحد خدمات شهرداری‌، نمک ‌و دپوی شن، چکمه، لباس بارانی و دستکش برای نیروها‌ در مواقع ضروری صادر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول