اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

تعیین تکلیف طرح‌های انتقال آب در کمیته‌ای بی‌طرف

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت طرح‌های انتقال آب از چهارمحال و بختیاری را کمیته‌ای بی‌طرف برعهده بگیرد.

تعیین تکلیف طرح‌های انتقال آب در کمیته‌ای بی‌طرف
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در اجتماع مردم شهرکرد در استقبال از ریاست محترم جمهور، اظهار داشت: در حالی به استقبال چهارمین دوره از سفرهای رئیس جمهور می‌رویم که تحولات زیادی را در کشور و سطح جهان اسلام شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه تحولات بیداری اسلامی در سطح جهان در حال گسترش است، گفت: این تحولات در مسیری است که زمینه تحقق حکومت جهانی را محقق می‌سازد.
نکونام با تأکید بر اینکه دولت نهم و دهم چه در زمینه خارجی و چه در زمینه داخلی زمینه ساز این حرکت بوده است، گفت: حرکات این دولت امری ماندگار برای دولت‌های بعدی خواهد بود، آشنایی از نزدیک با مشکلات مردم و شتاب بخشیدن به حرکت سازندگی کشور از برکات سفرهای استانی رئیس جمهور است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انتظار مردم این استان در این مرحله از سفرهای هیئت دولت از مراحل دیگر بسیار بیشتر است، مردم این استان بیشتر از دیگر استان‌ها تحت ظلم تاریخی بوده‌اند. 
وی با اشاره به پروژه‌های انتقال آب از این استان، گفت: این استان با وجود برخورداری از یک درصد از آب کشور در حال حاضر با مشکلات بسیاری در بحث تأمین آب شرب و کشاورزی مواجه است.
نکونام ادامه داد: این در حالی است که در برخی از مسیرهای اجرایی شدن پروژه‌های انتقال آب یا تخصیص آب داده نشده یا این پروژه‌ها اجرایی نشده است.
وی با تأکید بر اینکه مردم این استان مخالف انتقال آب نیستند، گفت: من کاملا آشنا به مشکلات استان و مردم این استان هستم و هیچگاه نشنیده‌ام که بگویند آب مازاد از این استان به جای دیگری منتقل نشود، مردم این استان در گام نخست خواهان بهره‌مندی از حق‌آبه خود و تأمین احتیاجات آب شرب خود هستند و سپس آب مازاد از این استان به خارج از استان انتقال یابد.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تأمین نیاز آبی مورد نیاز بخش کشاورزی، صنعت و آب شرب این استان از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این استان است.
وی تصریح کرد: مدیریت این امر باید بر اساس فرمایش رهبری به کمیته ویژه‌ای در سطح ملی و بی‌طرف واگذار شود.
نکونام خطاب به رئیس جمهور، گفت: در دوران مدیریت شما بر آب استان گام‌های بسیار خوبی برداشته شد که جای تقدیر است اما جای کار بیشتری وجود دارد، برهمین اساس لازم است تا افراد از غبار آلود کردن پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: این استان مشکلات و محرومیت‌های بسیاری دارد، اما  اقدامات عمرانی و اقتصادی خوبی هم صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به درخواست‌های مردم این استان، گفت: احداث یک مجتمع بزرگ حوزوی این امر مساعدت رئیس جمهور را می‌طلبد، امکانات رفاهی ویژه دانشگاهیان بسیار محدود است به طوری که ترجیح می‌دهند اینجا نمانند و سکونت خود را در استان‌های دیگر قرار دهند که امیدواریم این مشکلات در کوتاه مدت برطرف شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول