اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

مردمان خراسان جنوبی خواستار انتقال آب‌ هستند

خبرگزاری فارس: همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرهای مختلف استان مردمان خراسان جنوبی خواستار انتقال آب‌ شدند.

مردمان خراسان جنوبی خواستار انتقال آب‌ هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین روز سفر رئیس جمهور شهرهای بیرجند، نهبندان و سربیشه میزبان احمدی‌نژاد بودند که مشکل کم‌‌آبی در همه این شهرها مطرح شد و دیگر شهرستان‌ها نیز مشکلات خود را با نمایندگان ویژه رئیس جمهور مطرح کردند.
یکی از شهروندان قاینی با اشاره به سفر رئیس جمهور و درخواست‌هایش از دولت گفت: با توجه به اشتغال قشر کثیری از جمعیت شهرستان به کشاورزی و صنایع وابسته، تأسیس موزه ژنتیک و مزارع نمونه زرشک و زعفران، ایجاد مجتمع‌های عظیم کشت و صنعت و دامپروری و اعتبار برای مدیریت خشکسالی پروژه‌ها ضروری است.رضا سعیدی راه‌آهن سراسری جمهوری اسلامی، توجه به گمرک مرزی یزدان، آزادسازی الباقی اراضی و تسریع در احداث پادگان قاین، ارتقای دو بخش به شهرستان و مجتمع‌های آموزشی از دیگر پروژه‌های پیشنهادی این شهرستان می‌تواند باشد.یکی از شهروندان بیرجند نیز استقبال مردم از رئیس جمهور را بی‌نظیر دانست و گفت: از فرودگاه بیرجند تا استادیوم سیل جمعیت برای استقبال بسیار گسترده بود و این حضور جز با تحقق آرزوی دیرینه آنان یعنی راه‌‌آهن پاسخی ندارد.
وی با اشاره به اینکه برای استقبال تبلیغات زیادی صورت نگرفت، تصریح کرد: مردم با علاقه شدیدی که داشتند با حضور خود در خیابان‌ها و استادیوم به استقبال رئیس جمهور آمدند.
وی حضور مردم را اوج تجلی وحدت و احترام مردم به رئیس جمهور دانست و افزود: این حضور مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و این را فهماند که مردم پشتیبان مسئولان نظام هستند.
یکی از اعضای شورای معدن قلعه‌زری نیز ادامه داد: باید در مقابل این مردم بزرگ تواضع کرد و حرف مردم را به جان و دل بخریم و باید خدا را شکرگذار بود که این چنین مردمی در ایران زندگی می‌کنند.
حسین صالحی افزود: مسئولان جز خدمت و حل مشکلات مردم نباید به چیزی دیگر بیندیشند و با برآورده کردن آرزوی‌ها آنان از جمله انتقال آن پاسخی به مردم خواهند داد.وی با بیان اینکه این استان در زمینه برخورداری از  زیر ساخت‌های توسعه جزء استان‌های محروم است، اظهار امیدواری کرد: در این سفر اقدامات مناسبی برای استان صورت گیرد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول