اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد:

تخفیف برای شهروندان خوش حساب شوشتری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تخفیف ویژه برای شهروندان خوش حساب با شهرداری خبر داد.

تخفیف برای شهروندان خوش حساب شوشتری
نظر حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بسیاری از شهروندانی که املاک و یا مغازه‌هایی از شهرداری اجاره کرده‌اند در پرداخت اجاره بهای خود کوتاهی می‌کنند که شهرداری از این به بعد برای شهروندان خوش حساب تخفیف ویژه قائل می‌شود.
وی با اشاره به نحوه اعمال این تخفیف افزود: شهروندانی که در پایان مدت قرارداد همه بدهی‌های خود را پرداخت و تسویه کرده باشند و هیچ بدهی به شهرداری ندارند برای تمدید قرارداد طبق مصوبه شورای اسلامی شهر شوشتر مشمول این تخفیف می‌شوند بدین صورت که باید 20 درصد بر نرخ کرایه افزوده شود اما بر نرخ کرایه این شهروندان خوش حساب تنها 10 درصد اضافه خواهد شد و 10 درصد در اضافه کرایه به این شهروندان تخفیف داده خواهد شد.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه شهر شوشتر نیازمند تحولی در امور خدمات رسانی بود، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر تلاش کرد تا با انتخابی صحیح برای به عهده گرفتن سکان مدیریت شهرداری، این سازمان را به دست انسانی با تجربه و مطلع بسپارد و در این امر دشوار نیز موفق بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به مشکلات تعاونی‌های مسکن در شوشتر افزود: تعاونی‌های مسکن باید ابتدا برای بهسازی معابر تعاونی‌های خود چاره اندیشی کنند و سپس برای دریافت پایان کار به شهرداری مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر به دلیل تجربه تلخ گذشته در تعاونی‌های مسکن دیگر اعتمادی برای شهرداری باقی نمانده است، افزود: در گذشته چند تعاونی با مراجعه به شهرداری و تعهد برای اجرای جوی و جدول، گواهی پایان کار گرفتند که در شرایط کنونی نه تنها تعهدات خود را اجرایی نکرده‌اند بلکه مدعی نیز هستند که شهرداری در خدمات دهی به تعاونی آنها کوتاهی می‌کند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط کنونی صدور پایان کار تنها با پرداخت هزینه بهسازی انجام می‌شود، افزود: بهسازی در شهرستان‌ها قیمت‌های متفاوتی دارد ولی آنچه مشخص است این امر هزینه بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد که تامین این هزینه از عهده شهرداری شوشتر غیر ممکن است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول