اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اعتلای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛

هیئت فوتبال و شهرداری یاسوج تعامل سازنده‌ای دارند

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هیئت فوتبال و شهرداری یاسوج در راستای حمایت از این تیم و اعتلای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل سازنده‌ای دارند.

هیئت فوتبال و شهرداری یاسوج تعامل سازنده‌ای دارند
عباس پژمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: اکنون در این استان همدلی و وحدت‌نظر مطلوبی برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج وجود داشته و شهردار جدید این شهر نیز به مانند گذشته حمایت خیلی خوبی از این تیم دارد.
سخنگوی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم فوتبال شهرداری هم‌اینک برای بازی پنج‌شنبه در مقابل نساجی قائمشهر در شهر ساری به سر می‌برد که به علت بارندگی از چند روز قبل به این شهر سفر کرده است.
وی با اشاره به وجود همدلی و تعامل میان شهردار یاسوج و مجموعه هیئت فوتبال ابراز داشت: قباد نگین تاجی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج نگاهی ورزشی دارد که امیدها را برای موفقیت این تیم افزون کرده است.

*تیم شهرداری یاسوج متعلق به همه استان است
پژمان ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج متعلق به همه استان است که این موضوع در حمایت همه جانبه مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد از این تیم نمایان است.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت از فوتبال این استان را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: نباید اجازه دهیم برخی‌ حاشیه‌ها و دست‌های پشت پرده تیم شهرداری یاسوج را از مسیر موفق خود بازدارند.
پژمان، حمایت پرشور تماشاگران تیم شهرداری یاسوج را در بازی‌های خانگی خود مثال‌زدنی دانست و گفت: هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت هواداران این تیم را سرمایه‌ای گرانقدر برای ورزش این استان می‌داند و در این رابطه از تماشاگران می‌خواهیم با صبر و حوصله در تمام طول مسابقه شهرداری یاسوج را تشویق کنند.
سخنگوی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اظهارات برخی تیم‌ها در مورد کیفیت زمین تختی یاسوج ابراز داشت: همه زمین‌های فوتبال در ایران با مشکلاتی مواجه هستند و زمین تختی یاسوج نیز مشکلاتی دارد که با افتتاح ورزشگاه استاندارد 15 هزار نفری یاسوج این مشکل نیز برطرف می‌شود.

*اظهارات بازیکن تراکتورسازی نوعی فرافکنی بود
وی با انتقاد شدید از اظهارات ناپسند بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در رابطه با زمین ورزشگاه تختی یاسوج تاکید کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج با حذف زودهنگام تراکتورسازی کاری بزرگ کرده ولی برخی می‌خواهند با طرح چنین موضوعاتی شکست خود را توجیه کنند.
پژمان یادآور شد: تیم شهرداری یاسوج یکی از منطقی‌ترین بازی‌های خود را در مقابل تیم لیگ برتری تراکتورسازی به نمایش گذاشت و اگر مشکل این تیم کیفیت زمین بود چرا آن‌ها روی هوا و کارهای ایستگاهی نیز راه به جایی نبردند.
سخنگوی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نباید ورزشگاه تختی یاسوج با ورزشگاه آزادی و یا یادگار امام تبریز مقایسه شود بلکه این ورزشگاه در مقایسه با بسیاری از ورزشگاه‌های کشور به‌ویژه در لیگ دسته اول از وضعیت مشابهی برخوردار است.
وی اطهار امیدواری کرد: فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ساخت ورزشگاه مجهز 15 هزار نفری یاسوج به آن‌چه استحقاقش را دارد در فوتبال کشور برسد و ما شاهد برگزاری مسابقات مهم فوتبال در این استان باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول