اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیراجرایی ستاد غدیر فردوس خبر داد:

اجرای برنامه‌های متنوع در دهه ولایت در فردوس

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ستاد غدیر شهرستان فردوس از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه امامت و ولایت در فردوس خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع در دهه ولایت در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدشرف‌الدین اختر ظهر امروز در ستاد غدیر فردوس اظهار داشت: عید غدیر، به عنوان عید امامت و ولایت برای مسلمانان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.
وی افزود: همزمان با هفته امامت و ولایت، جشن بزرگ حامیان ولایت با حضور سادات و اقشار مختلف مردم شهرستان در محل هیئت حسینی سادات این شهرستان برگزار می‌شود.
اختر تصریح کرد: برگزاری جشن غدیر در بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع)، همایش دوچرخه سواری حامیان ولایت، جلسات هم‌اندیشی غدیر در ادارات و مسابقات ورزشی بانوان از جمله برنامه‌های اجرایی ستاد غدیر شهرستان فردوس در هفته امامت و ولایت است.
دبیر اجرایی ستاد غدیر فردوس توزیع بسته‌های فرهنگی و غذایی بین اقشار محروم، برگزاری نمایشگاه کتاب و نقاشی با موضوع غدیر در مدارس، عیادت از بیماران و خانواده‌های شهدا و برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر در مدارس و دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته غدیر عنوان کرد.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه زلال غدیر در فردوس خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه دارای 15 غرفه است که در آن ابعاد مختلف زندگی امام علی (ع) از ولادت تا شهادت به نمایش گذاشته شده است.
اختر گفت: به منظور اهمیت عید غدیر و جایگاه ویژه آن در نزد شیعیان، اماکن سطح شهرستان با پرچم و پوستر تزئین و میادین سطح شهرستان نیز نورافشانی می‌شود.
دبیر اجرایی ستاد غدیر فردوس از افتتاح سه مرکز فرهنگی و قرآنی در دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان، نواختن زنگ غدیر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان فردوس است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول