اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد:

برپایی 60 ویژه‌برنامه غدیر در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از برپایی 60 ویژه‌برنامه غدیر در آبپخش خبر داد.

برپایی 60 ویژه‌برنامه غدیر در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه سه‌شنبه در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی آبپخش اظهار کرد: عید سعید غدیر‌خم به آن دلیل مهم‌ترین عید مسلمانان نامیده شده که پیام و محتوای آن تکیه بر اصالت و معنویت رهبری صالح است تا جامعه را به سر منزل مقصود و سعادت واقعی سوق دهد.
وی افزود: در عید قربان انسان‌ها بندگی خود را به خداوند ثابت می‌کنند و در اوج تقرب به خداوند در عید سعید غدیر خم نیز پیروی و تبعیت از امام صالح را متبلور می‌سازند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: حقیقت غدیر بیان حقانیت امام صالح در جامعه و تبعیت امت اسلامی از این اصل رکین است و مسئولان فرهنگی بخش باید برنامه‌های متنوعی به مناسبت عید غدیر برگزار کنند.
این مسئول از برپایی 60 ویژه‌برنامه غدیر در آبپخش خبر داد و عنوان کرد: شب عید غدیر در بخش آبپخش و در شهرها و روستاهای مختلف آبپخش جشن‌های متنوعی در مساجد، حسینیه‌ها و... برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار بخش آبپخش دعوت می‌کنیم در این جشن حضور پررنگ داشته باشند.
بخشدار آبپخش  با یادآوری اینکه حقیقت غدیر بیان حقانیت امام صالح در جامعه و تبعیت امت اسلامی از این اصل رکین است، ادامه داد: معنویتی که اسلام از آن سخن به میان می‌آورد تنها با تکیه بر عقلانیت و اصل امامت قابل تبیین و تشریح است چرا که باید در کنار عقل سالم و راهبر، انسانی امین و مشاوری صالح نیز وجود داشته باشد تا به انسان‌ها کمک کند که مسیر حق را درست بپیمایند و آسمانی بیندیشند.
خرم‌روز متذکر شد: استقرار ادارات و نهادهای مختلف از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است و تلاش دسته‌جمعی همه مسئولان برای این مهم انجام می‌شود.
خرم‌روز تصریح کرد: دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم فعالیت‌های زیادی و در برخی موارد کاملا بی‌نظیر در راستای خدمت‌رسانی به تمام اقشار و آحاد میهن اسلامی انجام داده است.
وی ادامه‌داد: بخش آبپخش به دلیل نوپابودن با مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که با همکاری و همدلی مسئولان می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای حل آنها گام برداشت.
بخشدار آبپخش بیان کرد: در دولت توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و تمام مسئولان بعنوان یکی از اولویت‌‌های کاری خود توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را قرار داده‌اند و بخش آبپخش از لحاظ فرهنگی در جایگاه مطلوبی در استان قرار دارد.
خرم‌روز ادامه داد: در ماه‌های اخیر برای توسعه انجام فعالیت‌های فرهنگی تلاش‌هایی برای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در بخش آبپخش انجام داده‌ایم و مسئولان موافقت خود را منوط بر تحویل ساختمان برای دایر کردن این اداره اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول