اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در شهرری؛

بلندترین داستان غدیر خوانده می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقه کتابخوانی "بلندترین داستان غدیر" از عید قربان تا عید غدیر خم، با عنوان "غدیر" در کتابخانه‌های شهرری برگزار می‌شود.

بلندترین داستان غدیر خوانده می‌شود
علیرضا عیوض، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ولاء، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ار برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در شهرری خبر داد و گفت: کتابخانه‌های شهرری به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر با واقعه غدیر خم مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کنند.
وی افزود: در این مسابقه، کتاب «بلندترین داستان غدیر» نوشته محمدرضا انصاری به عنوان مرجع و منبع سوالات در دسترس شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه به دلیل تقارن روز کتاب و کتابخوانی از عید قربان تا عید غدیر به طول می‌انجامد.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء عنوان کرد: توزیع کتاب «بلندترین داستان غدیر» در کتابخانه‌های شیخ کلینی (ره)، شیخ صدوق (ره) و کتابخانه 13 آبان با 70 درصد تخفیف برای علاقمندان به شرکت در این مسابقه موجود است.
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء افزود: در پایان این مسابقه نیز به نفرات برگزیده جوایز نفیسی از قبیل سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و ده‌ها هدیه ارزنده دیگر اهدا می‌شود.
وی ادامه داد: کتاب «بلندترین داستان غدیر» به روایت از حذیفه یمانی برای یک جوان ایرانی در مدائن گفته شده و تا کنون با 15 چاپ به تیراژ 15 هزار نسخه در دسترس اهالی کتاب و علاقه‌مندان به حوزه کتابخوانی قرار گرفته است.
عیوضی گفت: این کتاب در پنج بخش به شرح بیان بلندترین بودن این داستان غدیر، تبیین شرایط زمانی و مکانی نقل این حدیث در مدائن، معرفی حذیفه، راوی داستان غدیر، مروری بر زندگی جوان ایرانی و اسناد و منابع بلندترین داستان غدیر به چاپ رسیده است. 
مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء تصریح کرد: این مسابقه از 15 تا 25 آبان سال جاری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در مدت برگزاری این مسابقه فرصت دارند تا پاسخ سئوالات خود را به یکی از کتابخانه‌های منطقه 20 تحویل دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول