اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده بسیج دانش‏آموزی دامغان خبر داد:

اعزام 488 دانش‌آموز دامغانی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت شهید فهیمده دامغان از اعزام 488 دانش‌آموز دامغانی به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام 488 دانش‌آموز دامغانی به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد مطلبی‌نژاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهید حسین فهمیده، از عضویت 6 هزار و 750 نفر در بسیج دانش‌آموزی در 72 پایگاه خبر داد.
مطلبی‌نژاد افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی، 15 برنامه شامل نشست سیاسی، یادواره شهدای دانش‌آموز، صبحگاه سراسری در مدارس، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، معرفی دانش‌آموزان علاقه‌مند به انجمن‌های علمی در پایگاه علمی بسیج و کوهپیمایی اجرا خواهد شد.
وی از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج دانش‌آموزی را تحقیق و تحلیل موضوعاتی همچون مبارزه با انحرافات فکری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی عنوان کرد.
فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده دامغان با اشاره به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان تجلی ایمان، دانایی و ولایت‌مداری اظهار داشت: حلقه‌های آیه‌های تمدن و حلقه‌های شجره طیبه صالحین و حلقه‌های تربیتی برای دانش‌آموزان در این ایام در کلیه مدارس اجرا می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده شهرستان دامغان اظهار داشت: بیش از 488 دانش‏آموزان از دامغان به مدت چهار روز به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
مطلبی‌نژاد، هدف از اعزام این دانش‌آموزان را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با جنگ و مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تقویت بنیه بصیرتی دانش‌آموزان و تجدید عهد و پیمان با شهدا عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این اردوها باعث می‌شود بر معنویت و اخلاق اسلامی دانش‌آموزان افزوده شود، اظهار داشت: در این اردو افرادی که خود سابقه حضور در هشت سال دفاع مقدس را داشته‌اند، به عنوان راوی همراه بازدیدکنندگان خواهند بود تا بخشی از ایثارگری رزمندگان و خاطرات آن دوران را بازگو کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول