اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

رتبه نخست اعزام راهیان نور در اصفهان به کاشان رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: کاشان رتبه نخست اعزام کاروان‌های راهیان نور در استان اصفهان را در شش ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست اعزام راهیان نور در اصفهان به کاشان رسید
به گزارش خبرگزار فارس از کاشان، سرهنگ جواد نائینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کاشان در سال گذشته موفق به اعزام بیشترین تعداد افراد به مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور در استان اصفهان شد.
 وی افزود: کاشان با اعزام پنج هزار و 115 نفر متشکل از بسیجیان عمومی پایگاه‌ها و دانش آموزان بسیجی به مناطق جنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور در سال گذشته توانست از این حیث در استان رتبه نخست را کسب کند.
فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر اینکه سپاه کاشان در اجرای برنامه‌هایش پیشگام بوده، عنوان داشت: سپاه کاشان نه تنها تمام تعهدات خود را غالبا انجام داده است بلکه در برخی موارد از برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده نیز جلوتر است.
نائینی با قدردانی از تعامل نهادهای شهرستان در اعزام کاروان‌های راهیان نور ابراز داشت: در سال جاری ادارات و نهادهای شهرستان کاشان 500 میلیون ریال در خصوص امور جانبی این اعزام به بسیج دانش آموزی کمک کرده‌اند و تعامل خوبی میان آموزش و پرورش، بسیج و فرمانداری ویژه کاشان در این خصوص شکل گرفته است.
وی بیان داشت: حلقه‌های صالحین، مراسم صبحگاه سراسری، نواختن زنگ ایثار و شجاعت، یادواره شهدای دانش‌آموزی، دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموز، مراسم تجلیل از دانش آموزان طرح هجرت، نشست با نخبگان بسیجی، برگزاری مسابقات دو رهروان شهدا، غبارروبی مزار شهدا و کوه‌پیمایی واحدهای پیشگام و پوینده از جمله برنامه‌های هفته بسیج سال جاری است.
نائینی با گرامیداشت 13 آبان، این روز را روز استکبارستیزی و دشمن‌شناسی خواند و یادآور شد: در این راهپیمایی که صبح روز جمعه از میدان کمال‌الملک آغاز شده و به محل اقامه نماز جمعه منتهی می‌شود گروه‌های مختلف بسیج از جمله بسیج دانش آموزی و بسیج طلاب شهرستان کاشان به همراه سایر اقشار دارالمؤمنین کاشان حضور دارند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول