اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع پتروشیمی خراسان خبر داد:

10 سال کارکرد بدون وقفه نیروگاه پتروشیمی خراسان

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی خراسان گفت: نیروگاه این مجتمع پتروشیمی تاکنون 10 سال بدون وقفه فعالیت داشته و این به عنوان یک دستاورد علمی، فنی و مهندسی به نام شرکت پتروشیمی خراسان به ثبت رسید.

10 سال کارکرد بدون وقفه نیروگاه پتروشیمی خراسان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، عبدالرضا احمدی اظهار داشت: این دستاورد در حالی است که آخرین رکوردهای ثبت شده قبلی برای کار مستمر و بدون وقفه در این  نیروگاه یک سال و نیم بوده است.
وی انجام تعمیرات دوره‌ای پیشگیرانه PM/CM‌ بر روی تجهیزات و ماشین آلات، بهره وری بهینه از نیروی انسانی متخصص همراه با آموزش‌های مستمر، آمادگی برخورد با شرایط اضطراری و به‌کارگیری اصول مدیریت کیفیت را از عواملی دانست که این موفقیت برای پتروشیمی خراسان رقم خورده است.
احمدی با اشاره به اینکه رکورد بدست آمده حاصل تلاش‌های صادقانه کارکنان این مجتمع است، گفت: این فعالیت‌ها در شرکت پتروشیمی خراسان از سوی همه پرسنل فنی و پشتیبانی و همکاران دیگر در بخش‌های بهره برداری و تعمیر و نگه داشت صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: این شرکت با به‌کارگیری سیستم تعمیرات پیشگیرانه PM/CM‌ دوره تعمیرات اساسی را از 4 سال به یک سال در بخش‌های تولیدی کاهش داده است.  
مجتمع پتروشیمی خراسان در 17 کیلومتری شرق بجنورد قرار گرفته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول