اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام خبر داد:

بهره‌برداری از فاز نخست پتروشیمی ایلام در سال آینده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام با بیان اینکه روند اجرا و احداث مجتمع پتروشیمی ایلام مطلوب شده است، گفت: طی سال آتی فاز نخست این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از فاز نخست پتروشیمی ایلام در سال آینده
جواد کمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش مسئولان استان ایلام، مساعدت و همکاری مسئولان ارشد وزارت نفت روند احداث مجتمع پتروشیمی ایلام مطلوب شده است.
وی ادامه داد: در صدد هستیم با استمرار تلاش‌ها و رایزنی‌های به عمل آمده این روند، شتاب رو به رشدی پیدا کند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از مشکلات مالی این طرح بزرگ در حال مرتفع شدن است و روند اجرای پروژه مطلوب ارزیابی می‌شود.
کمری تصریح کرد: شرکت بازرگانی پتروشیمی بخش عمده‌ای از سهام خرد این شرکت را خریداری کرده که با این اقدام تحولی در حوزه مالی مجتمع روی داده است.
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: امیدوارم با استمرار تلاش‌های انجام شده در مجتمع پتروشیمی ایلام، طی سال آتی فاز نخست این مجتمع به بهره‌برداری برسد.
این مسئول اضافه کرد: تاکنون مجتمع پتروشیمی ایلام 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهیم کرد این پیشرفت افزایش یابد.
کمری تصریح کرد: تاکنون برای احداث مجتمع پتروشیمی ایلام در مجموع و در بخش‌های مختلف 900 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: برای تکمیل مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در مجموع اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در صورت رفع مشکلات مالی پروژه که در دو فاز در حال احداث است تا سال 91 واحد پلی اتیلن راه‌اندازی شود.
این مسئول اضافه کرد: البته خوراک واحد پلی‌اتیلن از خط باختر تامین شده که در سال 1391 به بهره‌برداری می‌رسد.
کمری تصریح کرد: واحد اتیلن نیز که خوراکش از طریق پالایشگاه گاز تامین می‌شود در ابتدای سال 93 به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول