اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌عنوان بازیکن پست پنج؛

بازیکن فرانسوی راه و ترابری به پتروشیمی پیوست

خبرگزاری فارس: بازیکن فرانسوی فصل گذشته تیم بسکتبال راه و ترابری قم به تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پیوست.

بازیکن فرانسوی راه و ترابری به پتروشیمی پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه تیم بسکتبال راه و ترابری قم در پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دستخوش تغییرات فراوانی شد و سرانجام با تغییر کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان در لیگ برتر حضور یافت، چند بازیکن مطرح نیز از این تیم جدا شدند.
اکنون که نماینده بسکتبال قم با نام جدید جهش ترابری در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته است، علاوه بر اصغر کاردوست، مجید قاسم زاده و چند بازیکن دیگر، کلود مارکوس بازیکن فرانسوی نیز از این تیم رسما جدا شد.
این بازیکن فصل گذشته در تیم بسکتبال راه و ترابری بازی کرد و در کشورمان نیز به دین مبین اسلام گرایش پیدا کرد، با نظر کادر فنی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام به‌عنوان بازیکن پست پنج به این تیم لیگ برتری ملحق شد.
این بازیکن فرانسوی در حالی به تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پیوست که از امروز در تمرینات شرکت می‌کند و مشکلی برای همراهی تیم پتروشیمی بندر امام ندارد اما نکته جالب توجه این است که به گفته سرپرست این تیم، مارکوس فعلاً به صورت موقت جذب تیم شده است و در صورتی‌که شرایط حضور بازیکنان آمریکایی در ایران فراهم شود، به احتمال فراوان وی را تغییر خواهند داد.
مارکوس دومین بازیکن مسلمان پس از راشاد اندرسون، بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان است که این فصل در لیگ برتر بسکتبال حضور پیدا می‌کند و قرار است این هفته در ترکیب تیم پتروشیمی بندر امام در هفته سوم لیگ برتر به مصاف شهرداری گرگان برود.
کلود مارکوس با 31 سال سن و تخصص بازی کردن در پست پنج یکی از مهره‌های کلیدی فصل گذشته تیم بسکتبال راه‌وترابری قم بود که پیش از پیوستن به تیم بسکتبال راه‌وترابری قم، عضو تیم بسکتبال شوله فرانسه در بالاترین سطح مسابقات لیگ باشگاه‌های این کشور بوده است.
با حضور کلودیو مارکوس فرانسوی، این بازیکن به همراه ویتاری مارش آمریکایی دو بازیکن خارجی تیم بسکتبال راه‌وترابری قم مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در لیگ برتر این فصل بودند که در نهایت با این تیم در مکان ششم جدول رده بندی رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ایستاد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول