اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد:

ارائه اطلاعات صحیح به ماموران سرشماری در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: مردم برای تحقق اهداف آمارگیری همکاری مناسبی با آمارگیران سرشماری داشته باشند و اطلاعات صحیح و واقعی ارائه کنند.

ارائه اطلاعات صحیح به ماموران سرشماری در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن خرم‌دره، با اشاره به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن در برنامه‌ریزی‌های آینده کشور اظهار داشت: ارائه اطلاعات دقیق از سوی خانوارها، می‌تواند برنامه‌ریزان را در تقسیم اعتبارها و امکانات در سطح کشور یاری کند.
وی افزود: آمار یکی از واقعیت‌های جامعه بوده و تمام برنامه‌ریزان کشور بر اساس آمارهای درست و منطبق با واقعیت‌ها می‌توانند برای مدیریت بهتر کشور در تمامی ابعاد اقتصادی‌، اجتماعی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.
فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: در آمارهای صحیح میزان اشتغال‌، بیکاری‌، تولید و نیازهای جامعه در بخش کشاورزی‌، مسکن‌، صنعت‌، شناسایی و بر اساس مناطق برخوردار و نیمه برخوردار اعتبارات توزیع می‌شود‌.
وی با تاکید بر لزوم همکاری همه مردم با ماموران سرشماری از تمام شهروندان خرم‌دره‌ای خواست تا برای تحقق اهداف آمارگیری همکاری مناسبی با آمار گیران سرشماری داشته باشند و اطلاعات صحیح و واقعی ارائه کنند تا هر منطقه بتواند بر اساس شایستگی‌ها و قابلیت‌های خود در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد‌.
نوری‌پور در ادامه رسانه‌ها را به عنوان بهترین وسیله برای آگاهی دادن به مردم دانست و ابراز داشت: سرشماری نفوس و مسکن خرم‌دره با 88 نفر نیروی آموزش دیده که اکثریت دارای مدارک فوق ‌لیسانس هستند تا بیست و دوم آبان ماه سال جاری به مدت 20 روز اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید اطمینان داشته باشند اطلاعاتی که از آن‌ها گرفته می‌شود به صورت محرمانه باقی می‌ماند که در اجرای این طرح در دسترس بودن کد ملی‌ و شناسنامه خانوار به هنگام مراجعه ماموران سرشماری ضروری است.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه نخستین سرشماری در سال 1335 صورت گرفت و پس از آن هر 10 سال یک بار شاهد سرشماری نفوس و مسکن بوده‌ایم، گفت: با توجه به تحول‌های جمعیتی و همچنین نتایج به دست آمده از سرشماری سال 85 تصمیم گرفته شد که این سرشماری هر پنج سال یک بار صورت بگیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول