اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ابهر خواستار شد:

تغییر مکان ایستگاه تاکسی مسیر ابهر- خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی ابهر گفت: چه لزومی دارد که در میدان مخابرات ابهر نیز برای خرم‌دره ایستگاه تاکسی باشد چرا که این امر مشکل ترافیکی در شهر ایجاد کرده است.

تغییر مکان ایستگاه تاکسی مسیر ابهر- خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد اکبری کنعان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به مصوبه‌های جلسه قبل این شورا اظهار داشت: در زمینه اخذ موافقت از مسئولان استانی برای واگذاری ساختمان مقابل مخابرات برای بازگشایی خیابان اقدام لازم صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین استقرار مامور نیروی انتظامی در پایانه مسافربری میدان انقلاب، ممانعت از ورود و خروج وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر و همچنین ممانعت از فعالیت مسافربرهای شخصی مسیر ابهر به زنجان از دیگر اقدام‌های صورت گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر در ادامه با بیان اینکه دلیل توجه مسافران به مسافربرهای شخصی مسیر زنجان به دلیل کم بودن 500 تومانی کرایه نسبت به مسافربرهای این مسیر است، به مشکلات ترافیکی داخل شهر ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر نخواهیم در این زمینه هزینه کنیم و سخت‌گیری نداشته باشیم نمی‌توانیم مشکل را رفع کنیم.
وی افزود: دیروز فقط 500 برگ جریمه در شهر ابهر صادر شده و سوال اینجا است که آیا همیشه مامور باید در خیابان حضور داشته و مشغول به نوشتن جریمه باشد، چرا که اگر مامور یک لحظه در مکان حضور نداشته باشد وضعیت ترافیکی همچون گذشته است.
اکبری کنعان تصریح کرد: چه لزومی دارد که در میدان مخابرات ابهر نیز برای خرم‌دره ایستگاه تاکسی باشد چرا که این امر مشکل ترافیکی در شهر ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر لزوم توجه همه آحاد مردم به قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاد‌ه از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت افزود: دلیل توقف موتورسیکلت‌ها نیز برای حفظ جان خود مردم است که در این میان از مسئولان امر خواهان اصلاح هندسی محل‌های تردد وسایل نقلیه هستیم.
پلیس راهور راهنمایی و رانندگی ابهر در این جلسه گفت: پیشنهاد می‌شود که همه وسایل نقلیه مسیر دانشگاه و همچنین خرم‌دره به محل میدان تمدن انتقال پیدا کند تا در چهارراه امام حسین (ع) به هیچ عنوان شاهد حضور مسافربری نباشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول