اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات گچساران خبر داد:

اجرای برنامه‌های متنوع دهه ولایت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از اجرای ده‌ها برنامه متنوع به مناسبت دهه ولایت و امامت در این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع دهه ولایت گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی گچساران اظهار کرد: برای گرامیداشت و بزرگداشت دهه مبارک ولایت و امامت و همچنین تبیین و تبلیغ هرچه بهتر و بیشتر زوایای واقعه عظیم غدیر، همه مسئولان باید تلاش کنند تا به بهترین شکل برنامه های این ایام برگزار شود.
وی هدف اصلی و اساسی در دهه ولایت را تبیین هر چه بهتر موضوع غدیر عنوان کرد و گفت: عید غدیر برترین عید جهان اسلام و تبلور ولایت بوده و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه ضامن ارتقای علمی و معنوی جامعه و تبیین عظمت اسلام است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران افزود: افتخار بزرگ ما این است که در حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و نظام اسلامی باقدرت در حال اشاعه فرهنگ اسلامی بوده و همه مسئولان وظیفه دارند که در این راه تمام توان خود را انجام دهند.
ملکوتی‌اصل با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان کرد: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر برگزار شود.
وی تبیین سیره ائمه اطهار (ع) و جایگاه ولایت و امامت به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی را از رویکردهای اصلی برنامه‌های این دهه در گچساران برشمرد و تصریح کرد: محور همه برنامه‌ها بر اساس تبیین هر چه بیشتر نقش و جایگاه ولایت فقیه در عصر غیبت است.
ملکوتی‌اصل عید قربان و عید غدیر را از بزرگترین و پاکترین اعیاد اسلامی مسلمانان عنوان کرد و گفت: ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نامگذاری شده و لازم است به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شود.
این مقام دینی و مذهبی گچساران با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه ولایت و امامت از تنوع و جذابیت خاصی برای انتقال ارزش های دینی به مخاطبان برخوردار است، یادآور شد: عید غدیر از سایر اعیاد و مناسبت‌ها دارای اهمیت بیشتری است.
ملکوتی‌اصل گفت: برنامه‌ها و نشست‌های روشنگری و اجرای محافل انس با قرآن و ارائه خدمات و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم گچساران توسط سپاه ناحیه این شهرستان در این دهه اجرا می‌شود.
وی گفت: اداره ارشاد گچساران نیز با هماهنگی بسیج سپاه پاسداران نسبت به برگزاری شب شعر ولایت و مراسم ختم قرآن اقدام می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه از حکمت‌های نهج‌البلاغه بین کارکنان آموزش و پرورش و مسابقات فرهنگی برای دانش‌آموزان، دعوت از امام جمعه برای پاسخگویی به سئوالات دانش‌آموزان در زمینه غدیر و ولایت را از جمله برنامه‌های اجرایی توسط آموزش و پرورش گچساران برشمرد.
ملکوتی‌اصل بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف، هلال احمر، شهرداری، اصناف، کمیته امداد و بهزیستی نیز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در نقاط  مختلف و در امام‌زادگان و با تزئین و چراغانی شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی دهه ولایت و امامت با شکوهی را برای گچساران رقم می‌زنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول